{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Kan det dog passe, nervøs hele tiden {{forumTopicSubject}}

Jeg har mistet 3 gange før på 3 forskellige måder endda og nu er jeg efter et vægttab på knap 15 kg gravid igen. Denne gang har det hele været anderledes end hver eneste af de 3 andre gange, jeg testede 3-4 dage før tid, testen er inden uge 5 blevet så positiv at test stregen er mærkere end control stregen og mine 2 blodprøver fra tirsdag og torsdag sagde lidt over 400 og lidt over 1000..... Ved de andre graviditeter nåede jeg aldrig at få sådanne en tydelig test ikke engang da den sad udenfor livmoderen og hcg tallet var over 6000, stregen var aldrig mere tydelig, den kom bare med det samme.

Men hver eneste gang jeg føler en mens smerte bliver jeg bange, hver eneste gang jeg føler mig lidt "våd" dernede skynder jeg mig på toilettet for så at nærstudere papiret om der skulle gemme sig noget blod derpå, men det er bare gennemsigtig slim.

Kan det dog passe at jeg skal være nervøs helt hen til min scaning d. 9 februar..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det dog passe, nervøs hele tiden
  • #2   29. jan 2011 Der skal jo ligesom være noget at scanne før man gør det så sys ikke det er sent at scaningen ligger da jeg vil være 6+

  • #3   29. jan 2011 Først stort tillykke med graviditeten smiley
    Min veninde var også meget nervøs i starten af hendes graviditet og de fik altså 2-3 scanninger inden uge 12 hos deres gynækolog (tror jeg det var) og nu du har mistet flere gfange så ville jeg da prøve at høre om du ikke kan blive scannet eller betale mig fra det..


  • #5   29. jan 2011 Det er på fertilitetsklinikken jeg skal scannes når jeg er 6+ og det er jo snart meeeeen føler bare tiden er lang hen til denne ene scaning, tror ikke jeg får brug for flere scaninger efter denne så længe der er hjerteblink og det hele ser fint ud for det har vi jo ikke prøvet før.

  • #6   29. jan 2011 Er det normalt med svedeture og fryseture ? Har lidt kvalme vil jeg mene men det forsvinder for det meste hvis jeg spiser lidt... nååå ja så er jeg sulten næsten hele tiden hvilket jeg bestemt ikke er vant til.

  • #7   29. jan 2011 Åhr tænkte jeg egentlig nok det var.. så ville jeg prøve at slappe mere af selvom det er nemt for mig at sige når jeg ikke har været igennem det du har.. ellers ring og snak med klinikken.. Håber alt er som det skal være.. men det lyder positivt smiley

  • #8   29. jan 2011 - Tror du skal slappe lidt af og lade vær med at være så nervøs... Det er ikke sundt... Tænk posetivt omkring din graviditet... Det med at være nervøs det var jeg os hele graviditeten og jeg pletblødte i starten af min graviditet og blev scannet i uge 6 - 7 og alt var fint.... Men har selv været bange for at miste det hele vejen... Det er ikke sundt for hverken dig eller spunken at du stresser op over det... Det skal nok gå... smiley

  • #9   29. jan 2011 du må love mig selvom du har mistet at du slapper meget mere af - fordi du kan stresse kroppen til at udstøde den lille!!! Jeg er selv blevet gravid ved hjælp og jeg har os været skide nervøs indtil den tidlige scaning og så igen til NF scanningen - først til MD scanningen blev jeg mere rolig..

    Men du skal slappe af - nyde at du har en test som viser positiv selvom det kan være svært.

    Kvalme kan godt forsvinde hvis kroppen får hvad den har brug for - sådan havde jeg det til sidst med min kvalme i 16+0 smiley Du får os op og nedture i tempertur det har jeg stadig..
    Så du skal bare slappe af - glæde dig til den kommende scanning. hvis du er meget nervøs så snak med klinikken om at komme til en samtale eller en tidligere scanning..


  • #10   29. jan 2011 altså jeg er 21+5 idag og jeg kigger stadig på toiletpapiret når jeg har været ude og tisse *G* Jeg holde så meget øje med om det bare er gult eller rødt smiley så den del bliver vist nogle gange.. Smerterne i maven du kan mærke er nok ligamentsmerterne - og bare rolig de bliver kun værre måske *G*

    Men forstår dig godt - det er slet ikk morsomt slet ikk hvis man har mistet.. jeg var os nervøs og obs på det hele tiden - men efter MDscanningen hvor JM sagde alt er perfekt og der er ingen MEN - så slappede jeg sjovt nok mere af og nyder nu at være gravid - mærke de små selvom de allerede har deres meninger om hvordan deres mor må ligge eller sidde *G*


  • #11   29. jan 2011 Jeg positivt op det at jeg har det 110% anderledes end ved de 3 andre graviditeter hvor det ikke lykkedes.... Den veninde jeg taler mest med om graviditet er lidt længere end jeg og hun har en anderledes graviditet så måtte ligesom søge andre steder for at få svar på om det jeg føler er normalt.
    Har ikke lidt vildt meget af ligamentsmerter her i starten men de har været lidt forbi idag smiley avs avs..
    Om aftenen er jeg så oppustet at jeg føler mine trusser strammer og om dagen kan jeg ikke bruge mine almindlige bukser mere så lidt sker der da osse på det punkt, har ladt mig fortælle at det er pga det er min 4 graviditet.


  • #12   29. jan 2011 Hvis man har født før er maven hurtigere ude nogle gange - men hvis du ikk har så tæller de andre ikk med - da der ikk har været gjort plads til den lille.. eller det ved jeg ikk..

    Men altså det lyder som det er den rigtige måde du føler nu.. Jeg havde let kvalme istarten og så tog den ellers til skal jeg lige love for !! Jeg kunne heller ikk være i mine egne bukser efter 4+0 men det viste sig til at være en god grund til *G* Nu ligner jeg en som er høj gravid og er kun 22+0 snart *G*

    Men ja man er aldrig ens på dette punkt..

    Men vær positiv - positive tanker og slappe af !! det hjælper smiley


  • #13   29. jan 2011 - Der er vel ikke en graviditet der er ens..........

  • #14   29. jan 2011 det tror jeg heller ikk..

    Jeg kan sammenligne min med min venindes da hun os venter tvillinger - og termin samme dato *G* og vi er slet slet ikk ens på nogen måde udover selvfølglige tvillingerne *G*


  • #15   29. jan 2011 Kan slet ikke vente på at komme over det første humpel ( den tidlige scaning ) har en mor der går og spørger for måtte jo ind og have taget en blodprøve den anden dag hvor hun var med mig og på trods af at jeg sagde det var noget helt andet så er hun overbevist om at det var en hcg blodprøve og prøver hele tiden at prikke til mig i håb om et svar.

  • #16   29. jan 2011 Kan jeg godt forstå... Håber at det lykkes for dig... smiley

  • #17   29. jan 2011 Du kan altid sige det er nogle forblodprøver til de kommende behandlinger - sådan gjorde vi da vi havde fået lagt æg op osv.. så blev vi ved med at sige at vi skulle begynde bahandlingerne næste mdr og alt det renderi på sygehuset var fordi jeg skulle have lavet forarbejdet smiley

  • #18   30. jan 2011 Kan godt forstå du er nervøs, jeg har ikke prøvet at miste, og er 20+5.
    Jeg er jævnligt nervøs alligevel. Bare fordi det er noget man ønsker sig brændende, så kan en enkelt dårlig tanke sagtens tage magten lidt.


Kommentér på:
Kan det dog passe, nervøs hele tiden

Annonce