{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

hjælp problematisk graviditet:-( {{forumTopicSubject}}

jeg har bare haft så mange komplikationer i den korte tid jeg har været gravid og vil lige høre jer mødre af om i har prøvet det samme?? for det første gik der nervepirrende 4 uger fra jeg testede positivt og så frem til at gynokologen kunne begynde at se en graviditet. derefter fik jeg en kraftig blærebetændelse som lægerne overså så jeg lige var inde og vende på gyn afd. og for at det så ikke er nok så begyndte jeg at kraftig bløde fredag (kontaktblødning) og lørdag morgen blødte jeg stadig lidt og havde kraftig mavesmerter så ringer til lægevagten og får så at vide at hvis jeg er ved at miste så kan hun hverken gøre til eller fra så hun syntes at jeg skulle tage et bind på og tænke på noget andet og så få en tid ved egen læge mandag jamen altså jeg var måløs altså. og så for at sætte prikken over iet så fik jeg lige salmonella forgiftning lørdag aften og fordi at jeg er gravid må jeg ikke få medicinen for det smiley skal jeg være bekymret for tiden imorgen?? og er der andre der har oplevet noget ligende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af rullegardin, plisségardin, hattehylde og spejl 800 kr.
  • At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.
  • Fylde 4 huller i væg 400 kr.
  • Ophæng af TV, samle skabe mm. I morgen ! 2.500 kr.
  • Skift af pære på parkeringslys Ford ka 400 kr.
  • Ingen strøm i lejlighed 3.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp problematisk graviditet:-(
Kommentér på:
hjælp problematisk graviditet:-(

Annonce