{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Graviditets symptomer - hvor tidligt?
  • #1   6. feb 2011 jeg fik det i uge 3-4

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   6. feb 2011 Inden jeg viste jeg var gravid smiley Så ved ikke præcist hvor langt jeg var henne. Men ikke langt smiley (Var i uge 9 da jeg var ved læge og fandt ud af min graviditet.)

• #3   6. feb 2011 Jeg er i den situation at jeg var sammen med en fyr for 1 uge siden. Jeg har efterfølgende fundet ud af at det lige har været i de dage hvor jeg var aller mest frugtbar.
    allerede 2 dage efter begyndte jeg at få en led kvalme- især om morgenen og har haft det hele ugen. Og i fredags begyndte jeg at få ømme bryster - især det ene er rimelig ømt.

Lider normalt ikke af sådan noget ellers, og det eneste tidspunkt jeg sidst havde det sådan var da jeg ventede min datter.

Kan det virkelig godt være graviditetsregn så tidligt???

Jeg kan jo af gode grunde ikke teste endnu, og må vente til efter den 16 feb. hvor min mens. ellers skulle komme hvis det var.

Syntes bare selv at det lyder vildt hvis tegnene kommer så tidligt, men har ingen ide om hvad der ellers skulle være galt med mig.

Disse symptomer som jeg har nu, kom først da jeg var 4 uger henne med min datter i sin tid.

• #4   6. feb 2011 da jeg ventede Marcus kom der brystspændinger i uge 5 derfor testede jeg, kvalmen/opkastningerne kom først uge 6-7

• #5   6. feb 2011 tak for svar, men hvor tidligt KAN man få disse graviditets symptomer??? er det muligt det som jeg har skrevet om min situation???

• #6   6. feb 2011 De ømme bryster her en uge efter kan jeg faktisk godt se kan lade sig gøre efter jeg har læst lidt om det, men kvalme 1½ døgn efter... kan det virkelig passe?

Jeg var godt no også plaget meget af kvalmen sidste graviditet, men som sagt opstod det først i uge 4-5 i graviditeten.

• #8   6. feb 2011 Nej ingen beskyttelse, så chancen er der jo.

Er selv overbevist om at jeg er gravid pga. symptomerne er ens fra min sidste graviditet, men bare noget tidligere end sidst..

Og syntes der er laaaang tid til at jeg kan teste.

Kan lægen evt. teste nu her? i følge min udregning hvis jeg er gravid er jeg i uge 2+3

• #9   6. feb 2011 sludder 2+6 tror jeg det var.

• #10   6. feb 2011 Jeg fik lagt æg op d. 1 sep og skulle teste d. 4 okt.. Jeg havde kvalme ugen inden jeg skulle teste - så der har jeg været i 3+ - så kroppen kan godt hurtig finde ud af der er noget i maven nogle gange..

så jeg ville teste - især hvis du ikk vil have det eller hvis du skal have fortalt ham det og beholder det smiley

• #13   6. feb 2011 Jeg opdagede min graviditet da jeg var 6 uger henne. Men længe inden da havde jeg bemærket at jeg tissede meget meget mere!..
    Kvalme fik jeg først omkring 8/9. uge og ømme bryster langt senere..

Men vent og se om din mens udebliver.. Hvis du har haft ubeskyttet sex, går jeg ud fra du forsøger at blive gravid..?

• #14   6. feb 2011 Det var en ups´er, og nej prøvede ikke at blive gravid, men er jeg det, så skal jeg selvfølgelig have det, og fyren er indformeret.. forholdet er bare stadig meget nyt, og derfor ville jeg gerne have ventet ½-1 år før jeg blev gravid, da det også vil passe bedre uddannelsesmæssigt... men er det sket er det sket.

Jeg kan desværre ikke teste endnu, da det er for tidligt.. men jeg vil selvfølgelig teste så snart det er muligt.

Jeg kan fornemme at tidlig kvalme godt kan forkomme så tidligt, og det med ømme bryster passer meget godt, da ægget på have sat sig fast..

puha.. Nå men jeg må vente og se hvad testen siger når den kan tages.

• #15   7. mar 2013 Noget nyt?

Kommentér på:
Graviditets symptomer - hvor tidligt?

Annonce