{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der?
  • #1   8. feb 2011 Tror i allerede det kan være det? De smerter jeg får, får mig til og løfte mig i et sæt da de gør så ondt. Har faktisk haft dem i løbet af hele dagen idag. Og har slet ikke døjet med kvalme overhovedet i min graviditet.

  • #4   8. feb 2011 De der stik ned af får jeg også, og da jeg var ved jordemor den anden dag sagde hun at min bays hoved var igang med at sætte sig fast, men ikke sad fast endnu, så jeg er ret sikker på at det er hovedet der er ved at møve sig der ned af...
    Mht. kvalme osv. er det formodentlig noget hormonelt.
    Hvis din baby ellers bevæger sig osv. som den plejer er der ingen grundt til bekymring, men hvis du alligevel er begymret så prøv at ringe til GF eller jordemor smiley


  • #5   8. feb 2011 Jeg er forresten 36+1 idag så vi er næsten præcist lige langt henne smiley

  • #6   8. feb 2011 jeg har det på samme måde som dig....

    var til en lægesamtale igår efter jeg var blevet vægtskannet....

    jeg spurgte hva det kunne være, så jeg synes ikk det var så behageligt og var lidt bekrymret..... han sagde at det var meget normalt og jeg skulle tage det som en oplevelese.....

    ved ikk om du er 1. eller 2. gangs fødende.... men mit er fordi jeg er 2. gangs fødende og det hele er lidt løst som han sagde....


Kommentér på:
hvad sker der?

Annonce