{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Kan ikke finde ro :( {{forumTopicSubject}}

Det er helt forfærdeligt...
Natten til i dag har jeg sovet fra ca 6.30 til 9.18 da jeg vågnede ved min telefon ringede, så sov jeg lige en lille time på sofaen senere... smiley kan ikke finde ro, har lagt oppe i sengen i 2 timer og kan stadig ikke sove... er så træt det halve er mere end rigeligt, men falde i søvn gør jeg bare ikke.. smiley er ved at blive sindsyg... har ingen ro i kroppen smiley Suk Suk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke finde ro :(
  • #1   11. feb 2011 Gjorde jeg også i går, også min plan for i nat... så håber på det bedste, vil bare gerne ha et par timers søvn... har heldigvis ingen planer for i morgen andet end at være hjemme og slappe af heldigvis

  • #2   11. feb 2011 Årh så er jeg ikke alene om at lide.. smiley ønsker dog ikke det her for andre...
    heh ja tror også jeg vil få en del mere søvn med baby i huset, går også bare og glæder mig helt vildt, alle siger så at jeg vil få mindre søvn, men helt ærlig omkring 4 timers søvn hver nat, der må være mere mulighed når baby er der smiley håber godt nok snart hun vil ud er heldigvis 38+2 i dag... og har haft lidt begyndene veer, og alle mener hun kommer i morgen for det er den eneste dag jeg har sagt der må hun godt vente, og min far mener også godt hun li må vælge en anden dag smiley sårh alle er helt sikre på hun kommer der hihi


  • #3   11. feb 2011 årh jamen glæder mig mere og mere til prinsessen kommer til verden, ´bare tanken om at ku sove noget mere er viiildt tillokkende sys godt nok det er hårdt

Kommentér på:
Kan ikke finde ro :(

Annonce