{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

sådan manner. endnu en milepæl :) {{forumTopicSubject}}

jubii er 37+0 idag, er er godt nok tynget af gravditeten nu, kan ikke sidde ned nærmest da det gør så ondt i mine skamlæber og området omkring, har haft voldsomme smerter de sidste par dage og min lænd er ved og tage livet af mig, så håber faktisk lillemanden kommer i næste weekend smiley hvordan havde i det i uge 37?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sådan manner. endnu en milepæl :)
  • #1   12. feb 2011 Uha jeg glæder mig til at nå 37+0 *G* så er der nemli kun en lille uge til mine tvillinger kommer til verden!! smiley
    men jeg runder kun lige 24+ om 2 dage. men det er os fedt nok !! det er en uge mere og de har det godt derinde. men glæder mig ikk til alle de små ting man får problemer med jo længere hen man kommer. men det tager man jo gerne med smiley


  • #2   12. feb 2011 Nej det er der forhåbentlig ikke, jeg vil i hvert fald sidde mig til og tude hvis jeg går over tiden smiley Er bare samtidig så nervøs, for jeg har ingen anelse om hvordan begyndende veer og veer føles? jeg ved i princippet ikke om min krop er igang med og forberede fødslen nu? er der nogen der kan hjælpe mig der?

  • #4   12. feb 2011 wishfull: jeg har også bækkenløsning, og nej kan godt mærke det hele i hvert fald ikke bliver nemmere hehe smiley jeg døjer meget med for meget mavesyre, så vågner nogen nætter hver time og andre nætter hver anden time, hvor jeg skal tisse og hvor jeg er ved og kaste op pga at jeg har så meget mavesyre smiley Nej må nok hellere forberede mig på og gå over tid, så bliver man ikke skuffet, men føler med dig, synes godt at det kan blive din tur søde smiley det synes jeg snart er det mest fair smiley hehe

Kommentér på:
sådan manner. endnu en milepæl :)

Annonce