{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Åhhh hjælp tøser.. :( {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive.. Her til middag skulle vi ud af døren og da jeg går ud på toilettet for at tisse ser jeg 3 små små blodpletter i trusserne og der bryder min verden sammen.. jeg stortuder total og kan slet ikke samle mig.. får tisset og er i tvivl om jeg bløder der eller ej.. Vi kører så til Roskilde og under vores shoppetur er jeg på toilettet hvor der er små nye blodpletter igen, men bløder ikke når jeg tisser.. har kun alm. snask som jeg plejer.. det er ikke sådan rigtig blodplet men sådan lille mærke nærmest..
Det der så er ved det er at jeg er i tvivl for har barberet mig til morgen og det passer måske lidt med at de pletter kan være fra mine rifter jeg får når jeg barberer og har fundet ud af her da vi kom hjem at det ene sår hvertfald bløder når man holder papiret på.. Tror i så måske at jeg kan være heldig det kun er fra rifterne?
Synes bare at jeg samtidig idag ikke har de vilde symptomer.. min oppustet mave er lidt mindre end den plejer og har ikke så meget kvalme.. men meget træthed... er lidt forvirret og bange for at jeg måske tænker for meget.. blev bare så bange ved blodet.. for fik mens smerter samtidig.. smiley

Nogen der har prøvet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhhh hjælp tøser.. :(
Kommentér på:
Åhhh hjælp tøser.. :(

Annonce