4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Føler mig lidt underlig.. {{forumTopicSubject}}
Men jeg glæder mig til vi går ind i næste uge for så er min cyklus nået over dagene hvor jeg plejer at få mens.. Har bare så mange tanker i hovedet nu hvor vi nærmer os den dag hvor jeg kunne få min mens og blir bange for at den kommer men som sædvanlig bare er forsinket.. Forstår i hvad jeg mener?? Eller er jeg helt gal..
Samtidig har jeg sådan brug for at få bekræftet min graviditet ud over de teste jeg har taget.. Har virkelig svært ved at jeg ikke har fået bevis på at HCG og alt det stiger som det skal..
Men for at indlægget ikke kun blir negativt.. så WOOOOW hvor jeg ELSKER at være GRAVID.. Elsker alle symptomerne og lige meget om det er stikken i underlivet så smiler man jo nærmest på smilebåndet hver gang jeg mæker et stik eller noget i underlivet.. det er jo bare fantastisk.. og elsker alle symptomerne på at der er noget derinde..
Ved i forresten om man må bowle som gravid?? Har bowlet med familien her til aften og fik faktisk rimelig ondt af det.. men det er vel også fordi kroppen arbejder.. så måtte slappe lidt af og tage nogle lette kugler ..
Nogen der kan følge mig???
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
maj 2008
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
maj 2008
Marie.. Ved jeg skal passe på ikke at stresse mig selv mere end højest nødvendigt.. har bare brug for at få det bekræftet når vi har kæmpet sådan for det.. det ville give mig ro i kroppen...
Jeg har alle de klassiske tegn som kvalme, dog ikke konstant og det er blevet mindre nogle dage synes jeg.. det var mest i starten.. men får stadig kvalme og så er jeg enormt søvnig og har niv og jag i underlivet.. Jah alle de der..
Men synes faktisk ikke min kvalme er så slem mere :-S
Men prøver virkelig at slappe af..
maj 2008
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
maj 2008
Vil virkelig prøve at nyde det
Føler mig lidt underlig..