3. jul 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 27 Svar: 220
NF i morgen, og derefter offentliggøre {{forumTopicSubject}}
vi at vi skal have et barn til sommer
Åhh ja, vi skal til NF imorgen når jeg er 12+6 og vi glæder os rigtig meget til at se spiren/babyen igen
MEEEN jeg er SÅ nervøs for at skulle fortælle det til de lidt ældre i familien og til dels nogen af mine venner også. Min mor og far, og min kærestes mor ved det som de eneste næsten, og de glæder sig rigtig meget til at skulle være bedsteforældre. Men jeg har simpelthen haft det så dårligt med at skulle fortælle det til de kommende oldeforældre i virkelig stor frygt for hvordan de reagere. Jeg har direkte haft mareridt om det, fordi det jo selvfølgelig er dem der har haft sværest ved at acceptere at jeg er lesbisk. Det er også sådan, at jeg har valgt at tage uddannelse efter at vi har fået barn, for det passede simpelthen lige ind i vores planer, og jeg mener ikke at man SKAL tage uddannelse etc. før man får barn - og jeg ved/tror bare de bliver enormt skuffet over det valg. Jeg har altid været yndlings barnebarnet og skulle leve op til visse forventninger, men nu er det ligesom om at jeg har "ødelagt" det ved at for det første springe ud som lesbisk, derefter offentliggøre at vi skal have barn til sommer, og så først starte på uddannelse næste år :s
Jeg er SÅ nervøs for at skulle fortælle det, det fylder virkelig meget i mit hoved som i måske kan høre - har I nogen råd, erfaringer eller trøstende ord der måske kunne berolige mit hoved bare lidt, ellers når det da at eksplodere inden vi skal til NF kl. 19.30
Mange tusinde tak fordi Du læste med så langt
(Vil gerne frabede mig onsindede kommentarer om det at være lesbisk og skulle have barn)
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 27 Svar: 220
jul 2009
Louise: Mange mange tak, vi glæder os SÅ meget!:) Ja det må være fedt, og forstår heller ikke mine tanker omkring det, men jeg tænker måske det værste for ikke at blive såret over deres reaktion.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Og så tror jeg desuden heller ikke der er nogen herinde der ser ned på lesbiske Mener da der er nogle stykker herinde i forvejen... Så det tror jeg altså ikke du skal være nervøs for...
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 65
jul 2009
Men tusinde tak, vi glæder os til at få en bette en mere i vores lille familie
Louise Ø: Mange gange tak for din søde kommentar - det varmer virkelig
jul 2009
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Kæft hvor tager jeg hatten af for dig.. At du tør stå ved det du er.. det er sgu flot gået..
Jeg har det på samme måde.. jeg står sgu også ved at jeg er bisexuel og kan folk ikk tage det såå er det det deres fejl ikke min..
Det er min holdning til tingene..
Pøj pøj med NF'en imorgen :o))
jul 2009
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Det var da så lidt.. og dejligt og høre at beskeden bragte et smil med sig *S*
Håber at alt går godt imorgen *S*
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Jeg vil sige at jeg syntes det er fedt at du tør stå ved den du er og det du kan li...
Jeg syntes at de burde skamme sig noget så grusomt, hvis de på nogle måder har taget/eller kommer til at tage afstand fra det du er og gør...
Til det at være familie hører med at vi må acceptere de ting vi hver i sær gør og ikke gør...
Så jeg sender dig en masse posiktive tanker...
Og stort tillykke med maven...
NF i morgen, og derefter offentliggøre