{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

vender stadig forkert? {{forumTopicSubject}}

er lige kommet hjem fra sidste graviditet undersøgelse jeg er 34+4 uger henne, hun bare lidt nervøs over at den lille fyr stadig vender med hovedet den forkerte vej, jeg spurgte omdet ikke var meget normalt at de vente sig senere når det nu er anden gang, men hun sagde at han burde vende rigtig men ikke nødvendig ligge fast, så blev jeg da også lidt nervøs, for gør det ikke ondt når de skal gøre forsøg på at vende dem udefra, og vil da helst ikke risikere at skulle have kejsersnit pga. det, når men hun sagde at jm måtte vudere det d.29 så han har altså fået 14 dage til at vende sig smiley

Vente jeres rigtig til sidste lægeundersøgelse, nogen der har prøvet at de skulle vende barnet udefra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vender stadig forkert?
  • #1   11. mar 2011 min hun lå rigtigt i uge 35. da var jeg til sidst læge tjek, men hun lægger ikke fast endnu, så er spændt på hvad jm siger på tirsdag, da er jeg i uge 37... det er først gang for mig smiley så ved ikke hvordan det er med at dem til at ligge/ vende rigtigt ....

• #2   11. mar 2011 min nummer to vendte forkert og hende prøvede de også og vende og jeg måtte be dem om at stoppe til sidst for det gjorde meget ondt og var så ubehageligt og var ved at kaste op et par gange.
    du får også muskel afslappende som går i babyen det fik jeg først at vide bagefter plus du bliver lagt sådan at du ligger på en seng med hovedenden ned og det er bare ubehageligt når man er gravid.

• #3   11. mar 2011 Charlotte:så tror jeg ikke din vender sig igen, første gang jeg var gravid lå oliver rigtigt i uge 28 (måske før)

Sabrina: åhh.. nej, håber virkelig han selv slår den kolbøtte, øvøv..
    Hvor langt var du henne da de gjorde forsøg på at vende hende og fik du så kejsersnit før fødselen gik i gang?

• #4   11. mar 2011 min mor siger at vi alle 4 vendte forkert indtil 37+ så vendte vi os rigtigt og så gik det sådan resten af tiden.

min lillebror vendte sig dog forkert igen i 39+ - lægerne ved ikk hvordan - men da de havde aftalt at skulle vende ham så gjorde han det selv igen og lå rigtigt resten af tiden..

så det kan godt lade sig gøre af de vender selv !!

• #5   11. mar 2011 ja så det krydser jeg fingre for, men er det ikkealtidsådanat man bare tænkerdet værste smiley

• #6   11. mar 2011 jeg fik vendings forsøg i uge 38. og jeg syns ikk det kan anbefales.

der er godt nok 50/50 chance for den kan vendes.. men jeg syns ikk det er forsøget værd.

det gør pisse ondt og er røv ubehageligt. det er 1½ pr siden nu.

jeg er nu gravid igen, og skal føde til sommer..

men de siger nu at der er så god erfaring med fødsler, hvor de vender "forkert" så man har stor chance for stadig selv at få lov til at føde.

håber banditten vender sig, og det går som du ønsker :O)

• #7   11. mar 2011 min nr 2 vente sig først uge 38

• #9   11. mar 2011 min har lagt med hovedet nedad siden uge 30 ca... det er jeg bare glad for smiley

men forstår dig godt... det er ikk sjovt når de skal prøve og vende barnet kunne jeg forestille mig.....

håber at den lille når og vende sig af sig selv inden du skal føde smiley

• #10   11. mar 2011 Med min nr. 2 var jeg indstillet til pks, så da jeg var til forundersøgelse mandag lå han som han skulle, men dagen efter, om tirsdagen da han skulle til verden lå han i sædeleje, og er født med numsen først... Det vil sige et sted mellem 39+4 og 39+5 har han vendt sig fra at ligge i fødestilling til at ligge med numsen ned... Det er godt nok den forkerte vej han vendte sig, men mere for at fortælle det er muligt de vender sig af sig selv, selv sent i graviditeten... smiley

• #11   11. mar 2011 det er godt at hører jeres forskellige oplevelser, må jo bare vente og se tiden an, der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det, end at gøre hvad fagfolk vudere, og hvem ved måske er han bare længe om at vende sig, ud skal han jo nok komme på den ene eller den anden måde smiley

Kommentér på:
vender stadig forkert?

Annonce