{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Moster L
Moster L
Tilmeldt:
2. sep 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33

verdens dårligste gravide. {{forumTopicSubject}}

jeps det er mig...
jeg er gravid, dog vil lægen ført se mig i uge 8, og der er tre uger til...
men problemet er at jeg er ryger, og har virkeligt svært ved at slippe den dårlige vane. jeg har fr forsøgt at holde, men hidtil har det ikke lykkedes. jeg har bestemt mig for at jeg ikke vil være gravid ryger, men har virkeligt svært ved at holde det. det er ikke sådan at jeg ryger på niveau med før, men jeg kan bare ikke holde mig fra de en til 3 cigaretter om dagen, der åbenbart skal til for at holde mig normal. men jeg føler mig som en idiot når jeg står og ryger de åndsvage cigareter. men jeg ved bare kke hvordan jeg for skåret dem helt væk.

hvis bare jeg fik noget kvalme når jeg tænkte på cigaretter, så ville det være nemmeret, men jeg får kvalme over så meget andet i stedet..
det er sgu ikke nemt at være gravid, jeg føler mig skør for jeg syntes jeg mærker så mange ting, som jeg ikke burde kunne føle endnu. og man kan ikke sige det til nogen og man er bange for at de opdager noget før man selv har fortalt det.
og hvordan skjuler man det så længe, og hvor finder man lige noget ordenligt tøj til det foremål...


hjælp modtages gerne.
hilsner fra verdens dårligste gravide


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  verdens dårligste gravide.
  • #1   2. sep 2008 Du er da ikke en dårlig gravid, røg selv til jeg var i 20'ende uge med kian.

  • #2   2. sep 2008 Er nok ikke mig der skal hjælpe dig så, for jeg røg under hele graviditeten. Blev total hysterisk og ikke til at holde ud at være sammen med da jeg prøvede at stoppe.