3.721 visninger
|
Oprettet:
Aften Kvalme:( {{forumTopicSubject}}
Hej tøser.
Da jeg ikke fik særlig mange svar igår, har jeg valgt at oprette mit indlæg igen, håber det er okay.
Men sagen er den at jeg i godt en uge nu, har fået kvalme og utilpashed ved en 21- 22 tiden, som så fortsætter indtil jeg falder i søvn. Det er enormt forstyrrende og idag har jeg haft konstant kvalme.. Jeg har taget en g test idag for at være sikker, da min sidste menstruation startede for tidligt og sluttede lidt før normalt, men den var negativ.
Så mit spørgsmål er om der er nogen der har oplevet det samme? Og er der evt. nogle der har haft aften kvalme istedet for morgen kvalme først i deres graviditet?
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men kan du ikk tage til lægen og få dem til at teste dig - det kunne jo være fedt hvis der er en lille bebs på vej
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Det jeg synes der er mest underligt er at denne kvalme kommer hver aften i det samme tidsrum.. med undtagelse af idag hvor jeg har haft kvalme konstant hele dagen:(
Kiki: Jeg har lige haft mens i sidste uge, men den var dog lidt anderledes end normalt da den startede 2 dage tidligere end normalt, og sluttede også før.. og den plejer jo at være helt reglmæssig da jeg er op piller..
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 239
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Aften Kvalme:(