{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

gravid {{forumTopicSubject}}

Jeg lavede den anden dag et indlæg om, at jeg muligvis ar gravid, men vi ikke rigtig vidste hvad vi skulle gøre i denne situation,, tog en test onsdag morgen og ja den var bragenden positiv, tror ikke stregerne kunne blive tydligere. Vi er selvfølgelig lykkelig over, at det ikke er svære for os at bliver gravide, men vi havde heller ikke regnet med dette,, vi har besluttet at beholde barnet til trods for, at vi har en datter på 4,5 måned,, jeg skal nu til en lægesamtale på torsdag angåend emin situation og risiko og abort,,,,
ja det er så den , at jeg fik pks og der er derfor ikke sikkert, at vi må gennemføre denne graviditet, da det kan påvirke min krop alt for meget og i værste tilfælde kan aret i livmoderen springe op ved en for stor belastning,,, så lige nu går vi i uvished og venter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid
  • #2   1. apr 2011 tillykke og håber det bedste for jer - jeg blev selv gravid 6 mdr efter nr 2 kejsersnit og mit holdte fint, håber det kan berolige lidt, selvom det jo er forskelligt fra person til person hvad ens krop kan holde til.

  • #3   1. apr 2011 mange tak,,
    sætter mig ikke op efter noget og kan slet ikke glæde mig over det lige nu, da jeg frygter det værste,, jeg var ikke særlig stor ved første graviditet, og min mave var helt udspulet, så alt efter hvor stor min livmoder er nu, så vil de vurdere ud fra det, for bliver jeg mere ind 5-10cm større over maven denne gang, kan de bliver nød til at tage barnet 1-2 måneder før, hvilket jo kan have konsekvnser, og også gå ud over min datter,,,

    jeg har regnet frem til en termin der hedder 24 nov, præcis samme dag som min datter - lidt pudsigt


  • #6   1. apr 2011 et meget forsigtigt tillykke., det er noget af en situation, men det lyder til I har snakket den igennem, så skal I nok klare den.. Sjovt med terminsdatoen;)



Kommentér på:
gravid

Annonce