{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

uheldig/heldig? {{forumTopicSubject}}

Puhha jah..

lige for at starte.. da jeg var 17 år gammel fandt jeg ud af at jeg var gravid, ville da ha abort, men var 13+6 henne, og termin 8 marts, og fødte så 10 marts

NU, er jeg så gravid igen åbenbart 13+4 nu, termin 9 marts .. Som jeg kan lave marts børn, og det er ikke planlagt slet ikke!! heldigvis har jeg en skøn kæreste til at støtte mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uheldig/heldig?
  • #1   5. sep 2008
    Det er nok bare sådan det skal være .
    Er du ikke glad da ?


  • #2   5. sep 2008 jo et eller andet sted, men os et chok, er altså kun 20 hehe.. smiley havde ikke troet jeg sku ha nr 2 allerede smiley

  • #3   5. sep 2008 Neej det kan jeg godt forstå , jeg var også 17 år da jeg blev gravid - er fyldt 18 år nu og er 40 + 2 idag

  • #4   5. sep 2008 smiley hihi.. hvor hyggeligt, så kan det ske når som helst smiley

  • #5   5. sep 2008
    Jaa det sku man jo mene, men jeg har nedtur på - og har nærmest givet helt op , tror simpelthen ikke hun kommer ud .


  • #6   5. sep 2008 mine døtre har fødselsdag den 1 og 3 januar...

  • #7   5. sep 2008 hehe hun ligger lunt og godt derinde ;D

  • #8   5. sep 2008 Jeg ventede patrick den 17 okt 06 og venter nu den næste 17 okt 08. smil.
    ik planlagt at det sku være på samme tidspunkt.
    patrick kom godt nok færst den 18 og den næste kommer nok omkring den 7 okt regner jeg med. de trækker jo 7til 10 dage fra når man skal have kejsersnit


  • #9   5. sep 2008 Hehehe...... tror jeg vælger at placere et tillykke her uanset hvad.

    men nyd tiden. Og tror det nok er fint at der ikke er så mange år mellem dem alligevel....


  • #10   5. sep 2008 det er nu lidt sjovt du kun kan laver børn til at føde i den måned heheheh smiley held og lykke med det hele.

  • #11   5. sep 2008 jah det lidt morsomt.. smiley
    1000 tak for tillykket ;D skal li vænne mig til at skal have en lille ny igen.. smiley hehe.
    synes os det lidt morsomt det først kommer til syne i 13 uge smiley haha.. det som om de vælger at de SKAL til verden smiley


  • #12   5. sep 2008 <i> Mia t -.- gid det var mig , smiley
    Kan jeg få en opskrift på en ''ikke planlagt '' ;);) hihi ..


  • #13   6. sep 2008 Hej Mia du kan nok ikke huske mig, vi gik i klasse sammen på kosmetolog dengang du blev gravid.
    Ja det kan jo være svært at opdage, man kunne heller ikke se noget på dig dengang selvom du var 3½ måned henne. Men ja man skal lige vænne sig til tanken, og komme sig ovenpå chokket. Det kan tage lidt tid men det plejer at blive bedre lige så stille som man vænner sig til det og man lægger en lille plan for hvordan det hele nok skal komme til at gå fint. For først kan det virke kaotisk og man ikke rigtig ved hvad man skal gøre.
    Selvom jeg nu venter mig mit første barn var det heller ikke planlagt, og jeg ville vente for jeg kunne lige der slet ikke se for mig hvordan det skulle gå selvom jeg havde min kæreste og havde egentlig også tænkt mig en abort da jeg fandt ud af det. Min læge mærkede på mig og sagde at jeg var omkring 7 uger henne men sendte mig på sygehuset for at blive scannet for at se hvor langt jeg helt nøjagtigt var henne før de så ville lave aborten på mig. Det skal de jo.
    Jeg kom derud og blev scannet. Lægen tøvede og tog sine briller af og sagde at jeg var lige på kanten. 12+4 så det var ret langt fra hvad min læge sagde. På hjemvejen ringede de fra sygehuset og sagde at de havde scannet mig med et apparat de egentlig havde sat væk fordi det var upræcist så de ville se mig igen to dage efter hvor jeg skulle scannes med et nyt. Der var jeg så 13+4 i stedet.

    Man kan jo søge om at få lavet en abort selvom man er gået over tiden men der skal ret drastiske ting til at få det igennem. Men umiddelbart lyder du ikke vildt ulykkelig så jeg er sikker på at i nok skal klare det sammen. Når man kigger rundt herinde er der flere der har to børn selvom de ikke er så gamle. Der er en på 22 der venter sit 4 barn ved jeg.

    Men der gik også ret lang tid inden jeg fik slugt kamelen og kunne se ud over nervøsiteten og situationen og begyndte at glæde mig. Hvis man har et stærkt bagland skal det også nok gå. jeg har min kærste som du og så har jeg mine forældre der selv lige har fået en lille en mere så jeg er blevet storesøster igen, men hun tilbyder også gerne pasning.

    min kærestes mor skal jeg nok ikke regne med men hun kan også rende mig (rig forfærdelig kold snob kælling der mener jeg ikke er fin nok til familien så hun sagde til min kæreste at han ku vælge mellen millionerne og mig så han valgte aldrig at se hende igen, men når hun finder ud af jeg er gravid tror jeg nok vi hører fra hende igen for første gang i et år. Hun flipper nok fuldstændig ud og vil råbe og skrige men jeg er ligeglad)

    Så når i får lagt en plan sammen kan det være du bliver super glad. Så har Marcus også en søskende tæt på sig som han nok vil få større gavn af fordi de er tættere aldersmæssigt.
    Og tillykke og held og lykke med det hele ;D


Kommentér på:
uheldig/heldig?

Annonce