{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Nervøs.. (intet liv) {{forumTopicSubject}}

I morges da jeg vågnede var det ikke som det plejede. KUnne ikke mærke den bette der inde..det plejede jeg at kunne om morgene.
så lå og tænkte over hvornår det sidst var jeg havde mærket den, og det var engang i går efter middags.
så var en smule nervøs.
stod så op for at få lidt koldt at drikke for at se om det kunne vække den lille. men ingen held der. så ringede til føde gangen. de sagde så jeg skulle komme der op indenfor en time. RIngede til kæresten for at få ham hjem fra arbejdet så vi kunne kører til hjørring. det var den længste tur til hjørring jeg havde oplevet. var bare så nervøs for om den lille havde det godt.
Da jeg kom der op lyttede de om der var hjerte lyd. og det var der heldigvis. puha. men de vill elige kører enstrimmel på mig for at se om det hele var som det skulle være. og det så helt fint ud. men lægerne ville lige havde et par prøver da jeg har døjet med en meget høj puls og hjerte banken de sidste par dage.
Vi kom hjem her til aften og det hele var som det skulle være.
Vil bare lige skrive min oplevelse her inde og opfodre at i altid ringer til jordemor eller føde gangen hvis den bettes vaner forandre sig. og i ikke mærker så meget liv end i er vandt til. Heller ring en gang for meget end engang for lidt ...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Nervøs.. (intet liv)

Annonce