{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Spis dig gravid {{forumTopicSubject}}

Ja piger jeg har endeligt fået fingerne i den bog og vil begynde at leve lidt efter det, regner dog ikke med at vupti så er man gravid, men gør det også for at tabe mig lidt...

Men er der nogle af jer der er blevet gravide efter i er startet med at leve efter bogen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spis dig gravid
  • #1   7. apr 2011 Jeg har også købt den, tror bare jeg får svært at leve efter den fuldt ud, men vil da gøre et forsøg smiley

Men sys det lyder godt, bare svært at holde sig heeelt fra sukker

• #2   7. apr 2011 Jeg er ikke selv blevet gravid af det, men min søster lider meget kraftigt at PCO, og købte bogen, og levede efter spisereglerne i den, samt fra bøgerne "Spis maven flad", og "Hold maven flad", som indeholder mange gode opskrifter til PCO-ramte.

Hun har været i gang i fem måneder, har stort set regelmæssig menstruation nu (før kun 2-3 ægløsninger om året), og nu, efter tre måneders projekt baby - venter de nr 2 til december smiley

Så i hendes tilfælde kunne det helt sikkert betale sig at leve efter principperne i bogen smiley

Pøj pøj med projektet smiley

• #3   7. apr 2011 Lyder da godt, nu har jeg ikke selv PCO, men tænkte at den måske godt kunne hjælpe mig alligevel smiley

• #4   7. apr 2011 Linda: gør det også fordi jeg gerne vil tabe mig smiley
    er du blevet insemineret eller reaglensglas??

Kommentér på:
Spis dig gravid

Annonce