876 visninger
|
Oprettet:
Mor til Málik & Naja! <3 .
15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Lige lidt spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}
Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.
Jeg har idag ligget mest på sofaen fordi jeg on/off har haft ondt i ryg/mave - fik det helt vildt underligt i min mave en følse der bare ikke kunne forklares der har været der hele dagen & er der stadig lidt.
Jeg begyndt af få sure opstød & bare rigtig skidt!
Lige nu er det sån min mave bliver oppustet, hård & det gør faktisk en smule ondt ikke noget jeg ikke kan holde ud på nogen måder.
Vil så høre om der er nogen af jer der kan evt fortælle mig hvad det er der egentlig sker med min krop?
Jeg er gravid i uge 30
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Når maven bliver hård og gør ondt er det plukveer og det hjælper at skifte stilling hvis du sidder eller ligger ned.
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Tænker os mere over den måde jeg har haft det idag, en virkelig ubehag i min mave ligesom inden jeg fødte min dreng eller inden jeg gik i fødsel.. Meen der er jo 10uger til endnu så hun sq jo gerne blive der inde!
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Hvis du stadig har det sådan i morgen skulle du måske kontakte din jm bare for at være sikker på alt er ok
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Altså, i starten af min graviditet havde jeg en del plukveer på arbejde, fordi jeg kørte for hårdt på. De gjorde satme naller, det var der ingen tvivl om..
Dem jeg har i øjeblikket gør slet ikke ondt på samme måde, men jeg synes godt nok de kan mærkes!..
Jeg ved ikke om din krop måske bare er ved at være "træt" af graviditeten?.. Altså, jeg er i uge 28 og jeg synes nu også min krop har været anderledes de sidste 10 dage.. Er mere øm og træt, og min mave virker anderledes..
Plukveer hele tiden, og spontane sidestik.. Det er et vist et hårdt job at være gravid!..
Lige lidt spørgsmål :)