Man vil så gerne {{forumTopicSubject}}
Lære sn baby at kende før hun/han bliver født
Sidder og får sådan nogle sjove tanker...
Når lillepigen er meget urolig og bokser rundt derinde, så hjælper det som regel at ae hende gennem maven.
Til gængæld skal man ikke prøve at skubbe lidt til hende, hvis der er en fod presset op under ribbenene, så bliver hun sur og sparker igen
Kan ikke lade være med at tænke på, om det afspejler hvordan hun bliver når hun kommer ud... en bestemt og lidt stædig pige (hvor skulle hun dog få det fra med den mor?? ;-)) men et kæmpe nussehoved... (igen måske lidt som sin mor... he he)
Spøjse tanker man kan få når man venter utålmodigt på at se sin lille guldklump for første gang...
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Jeg vil sige sådan her.. Da jeg ventede Nena og hun lagde inde i min mave i: Hun var rolig og stille, sparkede selvfølgelig nogle gange osv. Men aldrig op i mine ribben og det gjort ALDRIG ondt, det var altid lige så stille og kærligt eller hvad man kan sige.. Og jeg kunne ligge en hånd på min mave og så stoppede det (ved ikke om hun kunne ''mærke'' det) haha .
Nu hun født, og jeg har jorden nemmeste, milde og blide lille pige. Hun forguder mig og omvendt. virkelig !!! Hun er lige som jeg har forstillet mig det, og mere til !
mar 2010
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Nadiaa - lyder dejligt... er så spændt på at lære min lille pige at kende. Under 8 uger til termin nu
mar 2010
men nyd det, for jeg savner min mave og fornemmelsen a hun er der inde
jul 2008
Meeeen.... tror nu godt jeg kan leve med at have hende i mine arme i stedet... og kan bestemt godt undvære alle de smerter min graviditet giver mig.
mar 2010
jeg vil bestemt heller ikke undvære hende for noget, ikke engang den fornemmelse i maven ! noget helt andet er jeg ville synes hun er liiidt for stor til min mave nu evt ^^ Siger bare man skal nyde det
havde heldigvis en problemfri graviditet ^^
jul 2008
Jeg nyder min graviditet betydeligt mere nu hvor jeg har ferie, så jeg glæder mig bare usigeligt til jeg har barsel. Der er 14 arbejdsdage tilbage når jeg har haft påskeferie. Det er hårdt når alle muskler i hele maveregionen gør ondt og går i kramper indimellem.
Men bare man har noget godt at se frem til
mar 2010
Jeg var sygmeldt for en bækkenløsning jeg slet ikke havde (Læges fejl) og det var da jeg var omkring 22,. uge. resten a tiden var SÅE kedelig
jul 2008
Havde det været lillepigen der var noget galt med, havde jeg lagt mig ned uden at protestere, men det her er 100% ufarligt for hende, det er bare mig der piver lidt
mar 2010
Præcis, men jeg havde virkelig ondt i ryggen (Sad ved kasse i fakta) rigtig mange timer om dagen det var virkelig hård for min ryg ^^
jul 2008
Man vil så gerne