Nedsat tid, umuligt? {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg har lgie haft fat i min læge, og han siger at man ikke kan få en delvis sygemelding når man er gravid med mindre man har bækkenløsning.
Kan det virkelig passe???
Sagen er nemlig at jeg arbejder i butik, som leder, og går rigtig, rigtig meget i løbet af en dag. Og nu hvor jeg er halvvejs, kan jeg bare ikke gå og stå i så mange timer længere. Det er jo tit 8-9 timer om dagen jeg står op.
Mmin læge fortæller mig så at det godtager kommunen ikke som en delvis sygemelding. Og det kan jeg simpelthen ikke forstå, for har rigtig mange kolleger der har fået sådan en nu her.
Det kan da ikke passe at jeg skal ligge mig helt syg allerede.
Håber i kan hjælpe mig lidt.
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Når mange andre kan, hvorfor kan jeg så ikke? Det er bare det jeg mener.
Sabrina-- Der er desværre ingen af den slags regler der hvor jeg arbejder. Har tjekket mine papirer igennem.
Tania-- Problemet er at vi i forvejen har skåret ned på personale, så min samvittighed kan simpelthen ikke få mig til at sidde og glo. Jeg er jo netop ikke syg, "bare" gravid.
okt 2008
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
(skal lige siges jeg arb i hjemmeplejen)
okt 2008
Jeanne-- Jeg er såmænd ikke sur over det, jeg forstår det bare ikke.... Jeg ved jo godt jeg ikke er syg, men jeg vil gerne passe på mig selv og min lille pige, også kan jeg bare ikke arbejde på gulvet i 40 timer om ugen.
Hippo-- Ved ikke omm det er noget andet hvis man er kommunalt ansat.
okt 2008
Tania-- Nej, det er hun bestemt ikke interesseret i. Men problemer er at ejg ikke kan undværes i butikken fordi vi allerede mangler en fuldtid.
Ååååh hvor er det irriterende altså....
okt 2008
Tania-- Ja jeg må prøve at snakke med min chef igen. Ved ud om man så selv skal betale de pauser også? For vi betaler selv for vores pauser nu jo....
okt 2008
Tak for hjælpen piger.
Victor-- Ja det er nemlig rigtig mange timer at stå og gå. Men det ville være fint bare at gå lidt ned i tid, så kan jeg godt klare nogle måneder endnu. Da jeg ikke ellers er besværet af min graviditet. Men tak for svar.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Nedsat tid, umuligt?