{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Hvordan føles det når barnet sætter .. {{forumTopicSubject}}

sig fast ?

Har her igår og idag følt sådan en pressen ned i bæknet, og det gør altså bare nas nogle gange..
Det er værst når jeg skal op at stå efter at havde siddet ned.. Og trykket er også træls når jeg går og stå..

Kan det være det lille som allerede ligger sig til..
Er 30+1 idag.. Føler også kun spark lige op, ikke rigtig ude i siderne..

har snakket med min jordemoder idag og hun har først tid til at se mig om 2 uger, men hun sagde at blev trykket større skulle jeg kontakte fødegangen..
Hvad skal alt dette betyde ?

Håber nogle kan hjælpe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan føles det når barnet sætter ..
  • #1   10. sep 2008 Altså Max har vendt sig...men det er nu mere end 2 uger siden. men tror ikke han har sat sig fast endnu...

  • #2   10. sep 2008
    Du kan mærke deres hovede dunke i dit underrliv når de står med hovedet6 fast , det varr da tidligt ?


  • #3   10. sep 2008 jeg synes ikke jeg kan mindes da min datter satte sig fast , tror faktisk ikk jeg mærked det, ellers må det have sket da jeg sov eller noget

  • #4   10. sep 2008 jeg mærkede det ikke da det skete, men dagen efter, det er nok sket om natten, havde jeg nogle underlige spændinger i underlivet. og der sagde jm at det var fordi barnet satte dig.

  • #5   10. sep 2008 Okay så forstå jeg dælme ikke hvad det er hvis ikke det er den bette som er ved at sætte sig..
    Og ja det er tideligt, men nogle sætter sig jo bare tidligt..
    Men lyder ikke til at nogle af jer har oplevet noget ligende..


  • #6   11. sep 2008
    Nej , ikke at mærke hun satte sig fast , men ku mærke da hun havde sat sig fast , pga jeg fik nogen stød meget længere nede end før


  • #7   11. sep 2008 Jamen jeg få ikke stød, det er bare enkonstant tryk som enlig gør lidt ondt.. Men ringer til lægen nu her når kl. bliver 8 og så må han se på det.. Der er nemlig også gammel blod her til morgen så nu må vi se hvad han siger..
    Er bare så træt af alt det her, synes ikke det er så sjov mere at være gravid, fordi det er begyndt at være så problemfyldt..
    Men skule da ikke undre mig meget hvis det viser sig at jeg har bækken løsning og skal være sengeliggende resten af tiden...


  • #8   11. sep 2008 hvad sagde lægen??



  • #9   11. sep 2008 Anita: har ikke opdateret endnu fordi jegg ikke har været ved lægen, han havde desvære ikke tid idag men først i morgen kl. 11:30
    Men lægen sagde at han desvære var bange for at jeg har bækkenløsning.. Ikke så fedt for så må jeg jo først ikke en skid..

    Men skal nok opdatere i morgen når jeg har været ved lægen og fået dommen..


  • #10   12. sep 2008 Så har jeg været ved lægen, og fik så dommen... Jeg har selvf. få bækkenløsning, så det er jo bare rigtig dejligt... Så nu vil jeg altså godt snart føde, det her skal i hvertfald ikke blive være.. Fik også at vide af min læge som så på nogle papire jeg fik da jeg var indlagt at den lille ligger i hovedstilling, altså med hoved ned i bækkenet som det skal, det er godt nok tideligt at den har lagt sig til, men det gør ikke noget..
    Så nu skal jeg bare vente til fredag den 26 hvor jeg skal til sådan en ekstra scanning for at se hvordan moderkagen ligger og så skal jeg igen bare vente til den lille vil ud, men tror nu ikke jeg kommer til at gå tiden ud..


  • #11   12. sep 2008 jeg mærkede ikk som sådan han satte sig fast, men fik a vide at de små spændinger jeg havde haft helt nede nærmest omkring åbningen var fordi han havde sat sig fast.. men mindes ikk at jeg disideret kunne mærke det...

  • #12   12. sep 2008 sonne har været ved lægen idag som jeg også lige har skrevet oppe over det du skrev her.. Og det er min bækkenlæsning som jeg kan mærke der gør så skide ondt og som trykker.. Men jeg kan også mærke den lille oven i, for den ligger som sagt i hovedstilling..

  • #13   12. sep 2008 Christine - jamen jeg fortæller skam bare hvordan jeg havde det..
    jeg havde også letter bækkenløsning, ikke sjovt..
    men havde nogen bestemte små spændinger som sp viste sig at skulle være fordi han satte sig fast, men det var først d ajeg var 38+1 jeg fik a vide han havde sat sig fast..


  • #14   12. sep 2008 Sonne. var ikke surt mente det jeg skrev.. er ked af hvis du opfangede det sådan..
    Og nej det med bækkenløsningen er ikke så sjov..
    Ja jeg har det nogle gane sådan at hoved sidder nede mellem bene når jeg skal sætte mig og det er fordi at hoved sidder der ned siger min læge, men det er jo lidt tideligt, i forhold til dit, dit lyder mere normalt hvis man kan kalde det det.. hehe



  • #15   12. sep 2008 christine - nogens børn sætter sig hurtigere fast end andre..
    Noah var lidt længeom det i forhold til mange andre..

    jeg opfattede det skam ikke surt :O)
    forklare bare :O)

    men ja, bækkenløsning giver mange gener.. desværre..


  • #16   12. sep 2008 Sonne ja det er selvf. rigtig og jeg er den heldige vinder af et barn der har sat sig MEGEt hurtigt hehe..

    Ja det kan godt give lidt problemer, men lægen siger nu at jeg bare skal holde mig igang selvom det gør ondt..


  • #17   12. sep 2008 christine - må sige jeg synes det er vildt du har fået det a vide, jeg fik a vide jeg skulle holde mig i ro, og kun gøre det jeg synes jeg kunne holde til, for ellers kunne jeg risikere at skride sammen i mit bækken...

  • #18   13. sep 2008 Sonne ja det er faktisk lidt mærkeligt.. Min læge sagde at jeg stadig skulle gå rundt og ikke bare ligge eller side hele tiden.. Skal selvf. ikke gå i gang med at gøre rent og sådan nogle hårde og belastende ting..

  • #19   13. sep 2008 christine - det at jeg kig på toilettet eller hentede mad i køkkenet selv mente hun var mere end nok...

  • #20   13. sep 2008 Min lille prinsesse begyndte også at sætte sig fast tidligt (uge 29), og det gør mega ondt foran i bækkenet, jeg kune skrige når hun gjorde det, det gjorde bare nas.
    Jeg kan stadig tydeligt mærke når hun gør det, og det gør ligeså ondt.


  • #21   13. sep 2008 Sonne okay ja det er jo mærkeligt at de har så forskellige meninger om hvad man må og ikke må..

    Tanja M okay ja det er da lige så tideligt som mig, dejligt at høre jeg ikke er den enest.. Og også rart at høre at du også synes det gør nas, så er jeg ikke den eneste som er ude for det..


Kommentér på:
Hvordan føles det når barnet sætter ..

Annonce