5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Update på min søns hjerte.. {{forumTopicSubject}}
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=51946
Klinikken havde åbenbart ikke ringet til hospitalet. De ringede til dem i morges, og ti minutter efter ringede hospitalet til mig. Jeg fik en tid allerede kl 10. Men den korte varsel kunne faren desværre ikke nå at få fri fra arbejde, så jeg ringede til min mor der kunne tage med mig.
på hospitalet var der meeeeget ventetid, både før og efter scanningen, da hun gerne ville have overlægens mening om hjertet også. Men vi var færdige omkring halv 2 - 2. Og de var begge enige om at hans hjerte er fuldstændig som det skal være!..
Gennemstrømningen er helt efter bogen, det samme er lyden. Klapperne er fine, og det er kun dem der skal være dobbelte, der er det!..
De mener at JM fra klinikken måske er blevet forvirret enten grundet dobbeltklapperne (som skal være sådan) eller fordi at den blodåre der fører blod til selve hjertet var meget tydelig, og man kunne også tydeligt se hvor den gik ind. Og det ses ikke altid så markant, men var ikke en fejl, tværtimod.
Så dommen er at min søn er helt sund og rask og har et meeeeeget gennemscannet hjerte!...
Jeg har lidt svært ved at tro på det, men tænker at når nu der er brugt så meget tid på ham, så er jeg sikker på at HVIS der er noget, er det småt og uden betydning..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Selvom jeg godt nok er skuffet over at de først ringede i dag!.. Det var jo i fredags jeg var derinde, og ventetiden har været rigtig hård for mig..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg nåede slet ikke at ringe..
Scanningsklinikken ringede til mig 8.20 at nu havde de ringet til Roskilde Sygehus og snakket med dem om mig.. Så de har altså først givet besked i dag!..
Ti minutter senere havde jeg lægen fra Roskilde Sygehus i røret, som allerede havde afsat tid til mig halvanden time senere..
Så hospitalet reagerede rigtig hurtigt - men det gjorde klinikken desværre ikke.. Og det er jeg lidt irriteret over, for jeg har godt nok haft en hård weekend..
Men nu kan jeg ånde lidt op igen!..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men ja det er hårdt at gå og vente på at komme afsted. det kender jeg godt fra en weekend før juleaften. det er slet ikk morsomt at vente når man tror der er noget galt.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Update på min søns hjerte..