{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

drømme tæt på termin ? + spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der drømmer underlige drømme tæt på termin?
I Nat våger jeg med et sæt fordi jeg drømmer mit vand går! Det ikke sån det løber nedaf, næ nej det sprøjter mig simpelthen i hovedet smiley
Ligger mig til af sove igen & drømmer videre, drømmer så vi kommer ind på sygehuset hvor det er lavet helt om! smiley Fortæller en eller anden dame der inde mit vand altså er gået & bliver bare bedt om af stille mig i en kø til det min tur smiley .. det ville ikke se mig eller noget jeg sq bare vente, om jeg fødte der eller ej..
Drømmer os efterhånden hvordan vores lille prinsesse ser ud smiley Den sødeste lille bitte pige, med meget hår! mørkt & store blå øjne smiley
Kan slet ikke vente på hun kommer ud til os nu smiley

Der er kun 22dage til Termin nu! JUHU! smiley .

Lige et spørgsmål os : Hvorfor tror i de rykker mine tder en dag frem? skal scannes Tirsdag & til lægesamtale, samt JM - men fik så det her brev af de havde fået en henvisning & vil derfor gøre det om mandagen i stedet? kunne ikke ringe derind i fredags fordi jeg fik det så sent, & nu kan jeg bare ikke få nogen til af køre mig, bus er ingen mulighed smiley Så kan bare ikke komme derind eller hjem igen. Rigtig øv smiley
Ringer selvf som det første på Mandag, men synes det er underligt, har godt nok været på FG til gange til undersøgelser fordi jeg ikke mærkede liv i 4dage scannede for om der var nok fostervand & der var ok med det. de mener kun min lille pige vejer 2300g. kan det være derfor? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drømme tæt på termin ? + spørgsmål
  • #2   29. maj 2011 Dina : fordi der er inge busser der passer sammen med den tid jeg skal have, skal med to busser herfra, muligvis 3 faktisk s;

    Min smukke isabella : Nu var det jo os bare om der måske kunne komme med et bud.
    Jeg er blevet scannet de sidste 2mdr's tid med 14dags mellenrum & der siger den af det passer med hvad der bliver taget på det er ikke sån af fra den ene gang til den anden er der taget voldsomt på eller tabt, så tror nu på den scanning.
    Hun er ikke særlig stor i sig selv endnu, men det kan sagtens nå af komme jo.


  • #4   30. maj 2011 Dina : Vi fandt da heldigvis en løsning lige i sidste øjeblik igår aftes smiley
    Okay så jeg nok mere tryg eller hvad man skal sige, men det sq for underligt man drømmer alt muligt lige omkring ens baby (:


Kommentér på:
drømme tæt på termin ? + spørgsmål

Annonce