Stadig nervøs. {{forumTopicSubject}}
Hej igen alle sammen. Jeg skrev for nogle dage siden om min oplevelse ved en tur til lægevagten og ser en tom fostersæk i uge 5+1 ( Er den forventede længde a min graviditet indtil videre) og der var mistanke om GUL ( Graviditet udenfor Livmoderen) men nu, er jeg RET så sikker på det IKKE er GUL, da jeg ikke bløder, har ikke meget ondt, og er ikke svimmel eller andet. Jeg har milde Mens smerter engang i mellem, og det er det. MEN jeg har så læst på nættet at der er det der hedder et Vindæg, og er selvfølgelig blevet nervøs for om det kan være dét ???
Er rigtig glad for at være herinde det giver tryghed at der er så mange mennesker der læser, lytter og råder. Tak !
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
Når det så er sagt, så har jeg alle tre gange haft mens lign. smerter. Tror det er meget normalt.
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
Jeg var også MEGET nervøs, men det kan være det ikke er nødvendigt hos dig at være det heller
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 132
- men det er også skrevet lidt forkert kan jeg se. Jeg er bare nervøs for, at det måske kan være et vindæg. Fordi jeg selv har udelukket GUL.
maj 2011
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
MEN det er jo meget normalt at have ondt - så længe hun ikke bløder, og self. er man sku da nervøs ... men med min søn, blev jeg sendt til scanning, fordi jeg løftede en kuffert på 20 kg. også meget tidligt, og der sagde de også, at jeg ikke skulle forvente at se noget, fordi det var lidt for tidligt ... og ganske rigtigt, ingenting og se - og han er her idag ...
maj 2011
Stadig nervøs.