{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

Tegn på fødsel {{forumTopicSubject}}

Ja, vi ved jo allesammen at der er en række ting som kan indikere at fødslen er på vej - slimprop, tegnblødning osv.

Men hvor mange af jer har født uden at opleve nogen af de tegn?

Jeg har hverken set slim eller blod, men har tiltagende plukveer, så tænker at de nok er et tegn på at kroppen forbereder sig i hvert fald.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på fødsel
  • #1   7. jun 2011 Mine veer kom bare lige pludselig.. Faktisk 4 uger før planlagt termin. smiley Så hos mig var der ikke noget med slimprop, blødning eller noget..

• #3   7. jun 2011 Jeg havde ikke tegnblødning, min slipprop gik ikke og det gjorde mit vand heller ikke, men havde haft kraftige plukveer aftenen/natten inden men ellers nej ingenting, før mine veer self kom smiley

• #5   7. jun 2011 har ikke oplevet nogle af delene fro er sat i gang begge gange.

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #6   7. jun 2011 Jeg har prøvet det hvor slimproppen først gik da mine veer var gået i gang og de tog først vandet på sygehuset da jeg var 4 cm åben... læs evt FB smiley

• #7   7. jun 2011 jeg havde intet, kun de sædvanlige plukveer, og pludseligt havde jeg bare veer, tegnblødning kom først da jeg var 8 cm åben og vandet blev taget da jeg var 9,5 cm åben her røg slimproppen også.

jeg sys egentligt det var fint fordi så var det jo bare igang hurtigt og jeg skulle ikke gå og vente på veer eller sådan noget, det var bare veer, ringe og så afsted.

• #8   7. jun 2011 Min slimprop gik omkring 3 uger før fødsel og jeg fik tegnblødning efter jeg havde haft veer i 1½ time.

• #9   8. jun 2011 Ok - er glad for at der er flere der ikke har haft tegn... for man går jo lidt og venter på dem... faktisk lidt spøjst, når man nu de første måneder af graviditeten frygtede at se blod på toiletpapiret... nu ville det da være ok smiley
    Men man behøver altså ikke have nogle tegn, fødslen kan godt være tæt på alligevel. Rar tanke...

Kommentér på:
Tegn på fødsel

Annonce