Update på smerter {{forumTopicSubject}}
Er lige kommet ind af døren fra en hel dag på FG... Har fået kørt 2 hjerte kurve og den sidste var fin... Min blodprocent er pludselig faldet helt vildt, så fik recept til nogle specielt jerntabeletter jeg skal spise resten af graviditeten...
Det blev konstateret, at min BL er blevet meget slem, og skal ta den helt med ro, ellers var de bange for jeg måtte sidde i kørestol...
Det blir undersøgt om jeg får den rigtige behandling for blærebetændelsen eller det skal behandles med noget andet... Og skal indtil jeg har født spise tranebær koncentrat...
Jeg skal gå til akkupentur på sygehuset ugentligt samt fys ugentligt....
Derudover må jeg ikke arbejde så meget mere, hun ville helst ha jeg blev fuldtidssygemeldt... Det er dog ikke så et når man har egen butik...
Jeg skal undersøges af gyn. tirsdag og scannes igen der også...
Bliver smerterne ved eller skulle der komme det der ligner blod inden tirsdag, skal jeg omgående kontakte FG igen...
Smerterne i maven som er så kraftige havde de meget svært ved, at finde ud af hvorfor de er kommet, men mente det var pga alle tingene der skulle strække sig, samt at BL var blevet så slemt... Men pga blødningen jeg havde haft, er jeg under opsyn, da jeg i går havde åbnet mig lidt...
Puha jeg er både lettet, men samtidig så bekymret om der skal ske min lille prinsesse noget, og specielt når de ikke kan forklare hvorfor jeg har så mange smerter
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Men JM sagde hun ikke kunne lave en sygemelding det skulle de gøre hos min egen læge i næste uge...
Men har aftalt med min mor der skal arbejde når jeg går på barsel at hun starter nu... Og vi håber hende der skal starte der kan starte fø tid...
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Update på smerter