{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Update på smerter {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet ind af døren fra en hel dag på FG... Har fået kørt 2 hjerte kurve og den sidste var fin... Min blodprocent er pludselig faldet helt vildt, så fik recept til nogle specielt jerntabeletter jeg skal spise resten af graviditeten...

Det blev konstateret, at min BL er blevet meget slem, og skal ta den helt med ro, ellers var de bange for jeg måtte sidde i kørestol...

Det blir undersøgt om jeg får den rigtige behandling for blærebetændelsen eller det skal behandles med noget andet... Og skal indtil jeg har født spise tranebær koncentrat...

Jeg skal gå til akkupentur på sygehuset ugentligt samt fys ugentligt....

Derudover må jeg ikke arbejde så meget mere, hun ville helst ha jeg blev fuldtidssygemeldt... Det er dog ikke så et når man har egen butik...

Jeg skal undersøges af gyn. tirsdag og scannes igen der også...

Bliver smerterne ved eller skulle der komme det der ligner blod inden tirsdag, skal jeg omgående kontakte FG igen...

Smerterne i maven som er så kraftige havde de meget svært ved, at finde ud af hvorfor de er kommet, men mente det var pga alle tingene der skulle strække sig, samt at BL var blevet så slemt... Men pga blødningen jeg havde haft, er jeg under opsyn, da jeg i går havde åbnet mig lidt...

Puha jeg er både lettet, men samtidig så bekymret om der skal ske min lille prinsesse noget, og specielt når de ikke kan forklare hvorfor jeg har så mange smerter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på smerter
  • #2   10. jun 2011 syntes som Tania du skal se om ikke du kan blive afløst i butikken. Det er ikke smart når du har smerter, slemt bækkenløsning og har fået at vide du har risiko for at føde for tidlig.

  • #3   10. jun 2011 altså det er skide surt at have mega slem BL - jeg kan kun skrive under på det !! Men altså hvis de siger du har åbnet dig lidt og skal holde dig i ro pga blødninger og så BL. Så ville jeg nok enten lukke butikken eller søge med lys og lygter eller hvad man siger efter en som kan tage over i butikken !! fordi du skal sku tænke på at holde den lille prinsesse inde i maven helst 7uger endnu !! selvfølgelig kan hun klare den hvis hun kommer nu - men for din egen skyld og hende's så ville det være bedst at komme først efter 34+

  • #4   10. jun 2011 Pt indtil kommunen og a-kasse har sagt ja til andet skal jeg sygemeldes på deltid... Ville gerne sygemeldes på fuldtid, men det er ikke sikkert det er muligt, og ellers får man bare ikke nogen penge som selvstændig hvis de ikke godkender det, så længe det nye årsregnskab ikke ligger klar og stadig er ved at blive lavet... Det er så fantastisk så man er fuldtidsforsikret i a-kassen og betaler til det hver mdr...

    Men JM sagde hun ikke kunne lave en sygemelding det skulle de gøre hos min egen læge i næste uge...

    Men har aftalt med min mor der skal arbejde når jeg går på barsel at hun starter nu... Og vi håber hende der skal starte der kan starte fø tid...


  • #5   10. jun 2011 Mor til 2 skønne prinsesser håber at holde på hende indtil i hvert fald 37+

  • #6   10. jun 2011 Rigtig god bedring og alt held og lykke med graviditeten, håber det kommer til at gå godt og ja synes bestemt også du skal slappe heeeelt af når lægen nu siger det.

Kommentér på:
Update på smerter

Annonce