{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

UPDATE ! KNUST :( ! {{forumTopicSubject}}

Hej BG (:

Jeg lavede i går et emne, under navnet knus smiley ! Da jeg havde taget en graviditetstest som var POSITIV, og lige havde været i narkose + fået morfin.

Jeg har nu snakket med lægen her på den afdeling, hvor jeg er "indlagt", og han sagde at jeg ikke havde NOGET som helst i forhold til narkose + morfin at være bekymret for, da det ikke ville påvirke baby i maven.. Jeg skal i dag, have taget HCG blodprøver, og håber at tallet stiger HURTIGT og normalt..

- Jeg havde for 3 måneder siden en graviditet udenfor livmoderen, så skal til skanning i uge 7, for at lokalisere denne graviditet, og tjekke at den ikke sidder udenfor livmoderen igen, da der er større sandsynlighed for dette, når den har gjort det en gang..

- Derudover har jeg aktivitet i min mavesygdom PT., og derudover en bakterie infektion i maven, som jeg starter på pencilin for i dag, og derudover får jeg min normale medicin - Men pga. at min mave ikke er rask, sagde lægen at det jo "passede" dårligt med en graviditet nu, da der jo så er større chance for en SA .. Men han mente ikke jeg skule være bekymret, dog skulle jeg kontakte ham/ afdelingen her på sygehuset, når der er det mindste, og så ville han gøre alt hvad han kunne for at passe på os !

- Lige nu er jeg fyldt med håb, og ser frem mod en skanning, hvor baby forhåbentlig ligger trygt og godt inde i livmoderen, med et hjerte der banker derud ad ! smiley

- Alt i alt, positive nyheder i dag, så nu ser vi fremad smiley

Jeg har desuden meget kvalme, og ingen appetit, så det tyder da på at det går den rigtige vej ! smiley

Knus Marie, 4+3 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UPDATE ! KNUST :( !
Kommentér på:
UPDATE ! KNUST :( !

Annonce