{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.630 visninger | Oprettet:

fødsel uge 24 {{forumTopicSubject}}

hej tøser

sagen er den at jeg igen er indlagt med koldsvede tur kraftig hovedpine besvimmelse tilfælde røde petter for øjne og snurren i hånderne lavt blodtryk og lavt blodsukker og da de ik kan finde ud af hvorfor har de snakket om at den lille skal ud dog vil de gerne at den bliver derinde til efter uge 24 men endnu længere er meget bedre har selv et mål der hedder 28 men det er jo desværre lægen der bestemmer så har nogen af jer født omkring det tidspunkt og hvordan er det gået jeres små unger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødsel uge 24
  • #2   24. jun 2011 hej søde..
    jeg fødte en dejlig lile pige i uge 26 men jeg synes ik jeg vil til at fortælle dig om det nu men det er mere fordi jeg synes ikke du skal se for dårligt på alt ting jeg har også lagt som dig og ved hvordan det er synes det er rigtig synd for dig men der er altså børn der klare sig fint alligevel da jag var på sygehuset med min søn var der en der havde født trillinger 4 mdr for tidligt og de er nogle dejlige børn nu som er vokset sig store. så prøv så meget som muligt at tage den lidt med ro selv om det er svært og lade være at tænke alt for dårligt fordi det påvirker selvfølig også dig og den lille. stol på lægerne gør alt i deres magt for det skal gå jer begge godt.

mange tanker her fra mig til dig

• #3   24. jun 2011 mange tak camilla lige nu kan ik forholde miig til det for der er kun 10 dage til jeg er plus 24 hvor de igen vil se på hvad der forsvarligt dog er det mig der syg og ik bebs den har det rigtig godt og vokser og der er rigeligt foster vand så det kom bag på dem men det gør det hele letter for så er det jo mig der selv skal sige stop selvfølgelig går lægerne ind og se om det er forsvarligt

• #4   24. jun 2011 hej sandra jeg gør ud fra det ik er gået godt ved dig hvilket jeg er ked af lige nu ved jeg ik hvad jeg skal tænke tror og håbe har været gemmen 6 saer og nu det her jeg sys ik det er ret meget håb men er nød til at håbe og krydse fingere for at alt går som det skal og håbe på at jeg bliver rask lige så hurtigt som jeg blev syg

• #5   24. jun 2011 åh dog- håber da du bliver bedre med det samme , nej har ikke født der, gik i fødsel i uge 21 , det stoppede, skulle holde mig helt i ro indtil fødslen- de snakkede meget om at uge 24 altså var det bedste , dvs ikke før end det -- men fødte på terminen.
    det med uge 24 er jo at der er der mange muligheder for at hjælpe barnet- det var mit mål - bare at nå dertil hvis det skulle ske smiley en ,milepæl...

god bedring eller hvad vi lige kalder det - krydser fingre for at alt bliver fint

• #6   24. jun 2011 mange tak alle sammen

• #7   24. jun 2011 Har en kollega hvis kæreste fødte i uge 23+4. De har idag en sund og rask dreng med KRUDT i numsen. Han har overhovedet ikke taget skade...

• #8   24. jun 2011 puha sådanne tanker har jeg os haft. da min livmoder har gjort sig klar til fødsel siden uge 24. jeg bære dog stadig på min prinsesse. men ingen ved hvor længe.

min svigerinde fik en pige i uge 24+1 for 3år siden og ja jeg har en dejlig niece i dag på 3år som trives fint og hun har ingen men af at være blevet født så tidligt. men ingen tvivl om at det var en kamp i starten da hun lige var kommet ud. men lægerne kan jo gøre utrolig meget i dag og hjælper dem jo så meget de kan.

held og lykke håber du kan holde på hende lidt længere end uge 24

• #9   24. jun 2011 Jeg har en bekendt som fødte en søn i uge 24+1, og han er idag en sund og rask dreng, han er dog stadig lille i forhold til jævnaldrende, men han kan i den grad følge med smiley

Krydser fingre for du kan holde på din bebs så længe som muligt smiley
    Held og lykke!

• #10   24. jun 2011 Pu ha det er ikke rart, håber du når så langt som mulig.. fødte selv i uge 28 og har i dag en dreng på knap 8 måneder smiley

• #12   24. jun 2011 øv da smiley krydser alt for dig

Kommentér på:
fødsel uge 24

Annonce