{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Update :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Som nogle af jer nok ved, havde jeg en SA af en graviditet udenfor livmoderen for 3 måneder siden, .. Jeg fik at vide at chancerne for at blive gravid var mindsket med 50 % så hvis vi ville forsøge igen, skulle vi forberede os på det tog længere tid ..

Jeg blev for 3 uger siden så indlagt, med min sygdom (Crohn) , da den var gået i udbrud.. Jeg skulle i narkose og have foretaget biopsi + vævsprøver, og fik morfin bagefter.. Jeg opdagede 3 dage efter at jeg var gravid, og gik helt i panik fordi jeg tænkte at NU gik det sikkert galt igen.. Men blev heldigvis beroliget af lægen, om det ikke påvirkede barnet.. Dog giver min sygdom forhøjet risiko for SA...

Jeg blev henvist til skanning, grundet sidste graviditet udenfor livmoderen, for at tjekke at den ikke satte sig forkert igen..

Jeg har så i dag kl. 14, været til skanning, og hold op hvor var jeg nervøs, faktisk så meget at jeg var ved at kaste op og rystede.. Jeg blev skannet af en sød læge, og HELDIGIVIS var det hele fint .. Graviditeten var i livmoderen, og alt så normalt ud.. Dog var "baby" ikke så stor, og der kunne ikke måles hjertelyd endnu, .. Men de sagde at det hele var fint, og at jeg måske ikke var så langt henne endnu..

Jeg skal først til skanning igen til NF, omkring uge 12, derefter uge 20, og så skal jeg så følges med skanninger hver 2 uge, ca smiley Det blev jeg også under sidste graviditet for at tjekke at baby vokser som den skal, da den sygdom jeg har, gør at baby kan have svært ved at tage på i vægt, osv. .. Derudover skal jeg følges i forhold til mit eget helbred, og skal nok føde før tid, som sidst smiley

Men alt i alt, en god dag .. Dog er alle bekymringerne ikke væk endnu, og kommer det nok heller ikke, for jeg har lillebror/søster i armene til Januar/Februar ..

Jeg glæder mig allerede til NF, og til at se at alting udvikler sig som det skal smiley !

Det var lige den lille update, ..

Knus Marie, ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update :)
Kommentér på:
Update :)

Annonce