{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Sikke en lettelse ! :D {{forumTopicSubject}}

Ja, her tidligere da kæresten skulle ned og ride undervisning, skulle jeg liiiige over i laden og hente noget vand til ham, til efter undervisning.

Aner virkelig ikke hvad jeg laver, men noget det gør jeg, for 1 2 3 så lå jeg lige så lang jeg var på jorden. Lander dog på mine knæ og får tager fra med hænderne, men for givet mig selv en mave puster. Kæresten tror så at min kære lille hest var kommet til at sparke mig, hvilket jeg heldigvis kunne bekrafte ikke var sket. Får sendt ham videre til undervisning, og får ringet til min moar som er inde i huset, og bedt hende om at komme ud at hjælpe mig op efter jeg har siddet lidt og fået vejret igen.

Har godt nok lidt ondt i maven, men kunne mærke at baby osse lå lige der hvor jeg havde ramt mig i maven, som han havde ligget på den måde hele dagen. Så jeg tænker ikke videre over det, køre så de der 800 meter ned for at se kæresten ride som jeg pjeler. Da jeg så kommer der ned sprøger vores kære underviser hvad jeg har lavet, for er da godt nok lidt beskidt på knæene, hvor jeg så fortæller hvad der var sket. På dette tidspunkt har jeg så ikke ondt i maven længere, og tænker ikke videre over det før Anne(underviser) siger at der jo kunne været sket noget med baby.

Så her nu har der godt nok været gang i ham, både sparket, så man har kunne se foden og hånden, og vendt og drejet sig som en tosse der inde.

Skal vi sige det sådan:
Jeg er lettet ! Og jeg GLÆDER mig til at han kommer ud. Har en uge til termin, så det kan jo være når som helst nu. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en lettelse ! :D
Kommentér på:
Sikke en lettelse ! :D

Annonce