{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.078 visninger | Oprettet:

hånd, fod og mund syge??? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender til den?????
Og evt selv har haft børn med den???

Min dreng har nu MUND syge... røde blænder i og omkring munden... det startede med en virus i weekenden og så tisdag tog jeg til læge med ha da han tog sig meget til munden og fik høj feber og slet ik kunne holde på mundvandet... troede da det evt kunne være halsbetændelse....
Onsdag nat ringede jeg så til vagtlægen da han skreg fuldstændig utrøsteligt ( hvilket han aldrig gør) så jeg var meget sikker på hvad jeg skulle gøre...
Jeg fik så afvide jeg kunnne give ham stikpiller løbende o fik lidt til at spraye ham i munden... men han er nu så smertepåvirket at det skær mig i hjeret når han græder.. smiley Han har ikke spist fast føde siden mandag og drikker meget lidt.... i dga har han intet spist....

er så fortvilet... ha læst lidt om det på nettet men vil vu høre om andre har erfaring med sygdommen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hånd, fod og mund syge???
  • zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #2   7. jul 2011 vi har stiftet bekendtskab med det, men det var overhovedet ikke i den grad som din dreng har det...
    her var der slet ingen påvirkning af det... en i munden, som ikke virkede til at gøre ondt, svie eller noget, og der var få stykker på hånd og fødder.. så her var det meget mildt...

håber din dreng snart er ovenpå igen, for det lyder bestemt ikke godt..

• #3   7. jul 2011 Jeg vil ringe til min læge igen i morgen for det er kun blevet værre siden tirsdag... håber han evt kan få en pencilinkur.... jeg håber virkelig ik andre skal opleve det... når han tager lidt og drikke tager han sig hurtigt til munden og skriger sååå meget... han smider sig af ren smerte.... det så frygtelig hårdt og se på.... smiley

• #5   7. jul 2011 Har aldrig hørt om den før så jeg føler mig så uviden omkring den nu når den rammer min søn.. smiley Og så når han får det så skidt og har så ondt er det meget hårdt... håber inderligt det får en hurtig ende....

• #6   8. jul 2011 Min datter har haft det i lige så slem grad som din dreng, hun nægtede enda at bruge sut selvom hun elskede dne så ondt gjorde det...
    Jeg fik noget man skulel trækek op i en sprøjte til hende og det var efektivt på bare ganske få dage blev hun meget meget bedre.. ring til læge og sig du vil have noget for det.. kan desværre ikek huske hvad det hedder... Men når han er så hårdt ramt kommer han ikek af med det lieg forløbi... vores datter var vist syg i 3 uger =( og havede det kun i munden som din, det var tæt på hun var blevet indlagt fordi vi ikek kunen få hende til at spise og til sidst næste heller ikke drikke.

Kommentér på:
hånd, fod og mund syge???

Annonce