5. apr 2009 Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
hånd, fod og mund syge??? {{forumTopicSubject}}
Nogen der kender til den?????
Og evt selv har haft børn med den???
Min dreng har nu MUND syge... røde blænder i og omkring munden... det startede med en virus i weekenden og så tisdag tog jeg til læge med ha da han tog sig meget til munden og fik høj feber og slet ik kunne holde på mundvandet... troede da det evt kunne være halsbetændelse....
Onsdag nat ringede jeg så til vagtlægen da han skreg fuldstændig utrøsteligt ( hvilket han aldrig gør) så jeg var meget sikker på hvad jeg skulle gøre...
Jeg fik så afvide jeg kunnne give ham stikpiller løbende o fik lidt til at spraye ham i munden... men han er nu så smertepåvirket at det skær mig i hjeret når han græder.. Han har ikke spist fast føde siden mandag og drikker meget lidt.... i dga har han intet spist....
er så fortvilet... ha læst lidt om det på nettet men vil vu høre om andre har erfaring med sygdommen..
jan 2011
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
her var der slet ingen påvirkning af det... en i munden, som ikke virkede til at gøre ondt, svie eller noget, og der var få stykker på hånd og fødder.. så her var det meget mildt...
håber din dreng snart er ovenpå igen, for det lyder bestemt ikke godt..
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Jeg fik noget man skulel trækek op i en sprøjte til hende og det var efektivt på bare ganske få dage blev hun meget meget bedre.. ring til læge og sig du vil have noget for det.. kan desværre ikek huske hvad det hedder... Men når han er så hårdt ramt kommer han ikek af med det lieg forløbi... vores datter var vist syg i 3 uger =( og havede det kun i munden som din, det var tæt på hun var blevet indlagt fordi vi ikek kunen få hende til at spise og til sidst næste heller ikke drikke.
hånd, fod og mund syge???