{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

UPDATE :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Ville bare lige fortælle til dem som følger med, at jeg har været til skanning igen i dag, for at tjekke om baby havde det okay, da jeg jo får en masse medicin, har en sygdom, og har været i narkose + fået morfin smiley ..

Skanningen viste heldigvis en FIN lille baby, .. Så nu venter vi spændt på NF skanningen om et par uger smiley

Det var dejligt at se at baby vokser, og har det okay inden i hulen .. Jeg var dog kun 9+0 , men det er også okay, så længe baby har det fint smiley

Ville bare lige opdatere smiley

Knus Marie,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UPDATE :)
  • #1   26. jul 2011 jeg har fulgt med, hvor skønt, 9+ betyder jo også at det er en uge senere du er blevet gravid - smiley i forhold til medicin osv er det vel fint smiley

• #2   26. jul 2011 Hvor skønt for jer, at den lille ny har det godt derinde smiley

Havde du mange gener pga. din sygdom, da du var gravid med Agnes? Har selv Crohn så ville være dejligt at høre fra en anden smiley

• #3   26. jul 2011
    Lullu & Mor til Magnus - mange tak smiley Og ja, det betyder det jo ...

Frøken T - Jeg skal være helt ærlig og sige, at jeg havde en forfærdelig gravdiitet med Agnes, faktisk så slem at jeg svor at jeg ikke skulle have flere børn smiley ! Jeg kunne ingenting i 9 måneder, og fik skrabet alle graviditetsgener til mig, som man kan få (udover vand i kroppen) ..

Jeg kastede op de første 4 måneder, tabte mig 8 kg, , fik bækkenløsning, halsbrænd, min sygdom blussede op, kvalme hele graviditeten, ekstrem træthed, svimmel, utilpas, osv. osv. osv. .. jeg var desuden ofte på fødegangen, fordi jeg fik rigtig mange plukveer, og kroppen til sidst ikke kunne håndtere graviditeten, og ville afslutte den, så jeg fødte en uge før tid smiley

Men det er jo heldigvis meget forskelligt, nogle får det meget bedre under graviditeten, og andre dårligere smiley Denne gang har jeg ikke kastet op en eneste gang, men det er jeg ret overbevist om er pga. min medicin som også hjælper mod kvalme .. Min mave er på vej i den rigtige retning, så der går det også bedre.. Jeg er selvfølgelig træt, men ellers har jeg det faktisk super smiley Jeg snakker med min speciallæge en gang om ugen, og går til de ekstra skanninger, og det kommer du så nok også til smiley

• #4   26. jul 2011 Hvor er jeg ked af at du har haft sådan en graviditet - men der er jo kommet noget dejligt ud af det smiley

Vi planlægger dog ikke barn endnu, men det er jo rart lige at høre fra andre med samme sygdom, inden det går løs for en selv :))

Hvordan kan det være der skal ekstra skanninger til med den her sygdom?

• #5   26. jul 2011
    Denne sygdom her, giver risiko for at barnet ikke tager den næring, som det skal have, og det derved bliver for lille.. Derfor skal man til skanning for at tjekke at det tager på i vægt, og hvis det til sidst ikke gør det godt nok, vælger man at tage den ud, i form af kejsersnit eller igangsættelse, da barnet så får det næring det skal have når det kommer ud (:

• #6   26. jul 2011
    Frøken T - Men ja, du har ret smiley Jeg er jo villig til at gå det hele igennem igen, ! For det man får ud af det, er jo fuldstændig ubeskriveligt dejligt smiley

• #7   26. jul 2011 Det er godt de sørger for ekstra skanninger og at holde øje med den lille, når risikoen for vægten er der. Og så ser man jo også den lille lidt ekstra og er sikker på h*n har det godt :))

Kommentér på:
UPDATE :)

Annonce