{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Aktivitet i maven {{forumTopicSubject}}

Troede ikke jeg skulle oprette sådan et emne da jeg normalt mærker meget til lillemanden i maven.. men idag synes jeg bare det er anderledes end det skal være og kan ikke finde ud af om jeg skal være nervøs eller ej..
Stod op kl. 6 med manden og lagde mig ned på sofaen og synes ikke han har sparket og bumpet rundt som han plejer.. har fået små puf og bevægelser men synes ikke det er som det plejer..

Tænker at han måske bare sover og jeg skal give ham tid og fred, for vi har jo set ham spræl levende både fredag og søndag og mærkede ham meget igår.. og så skal jeg jo til jordemoder i morgen..

Men er bare i tvivl om jeg skal bekymre mig. gider ikke være pyldret uden grund.. smiley

Hvad synes i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivitet i maven
  • #1   2. aug 2011 jeg vil nok sige han sover. hos mig kan der godt gå en 6-10 timer hvor jeg ik rigtig mærker min pige, kun med små blide puf. men tror det er fordi de sover så meget jo længere man kommer hend..

• #3   2. aug 2011 altså nu har jeg ik mærket min sparke ret meget i en uge nu men det er fordi det bliver større og deres bevægelser bliver mere blide og muffe rundt istedet for rigtige spark dem har de selvfølgelig stadig bare ik så mange det kan os være din lægger med ryggen ud mod maven i dag og derfor de ik mærker den sparke det gør min jo desværre men har du ik mærket ham her til eftermidddag så ring til fg heller engang for meget end en gang for lidt

• #4   2. aug 2011 jeg ville ikke være nervøs, prøv at give ham lidt tid, og se om det ikke kommer op ad dagen.. =)

• #5   2. aug 2011 Altså får de der små puf og stød i siden så et sted er jeg ikke nervøs synes bare det er mindre end jeg plejer at mærke ham.. men i har nok ret i at han bare sover smiley det skal han jo også have lov til..
    Har en fornemmelse af at han ligger med hovedet enten oppe eller i siden af maven på mig.. smiley

Men jeg giver ham lidt tid og regner med at han sover smiley

Blev lidt bekymret fordi jeg samtidig er øm og har ondt i maven men det er nok bare ligamentsmerter der driller smiley

Men regner med at han er okay derinde smiley

• #6   2. aug 2011 Jeg var til 3d scanning en fredag formiddag hvor han sov under hele scanningen. Lige meget hvad vi gjorde ville han bare ikke vågne. Hun sagde at sover de tungt kan man ikke vække dem.

Hele fredag og lørdag mærkede jeg ham stort set ikke andet end de små puf du også nævner. Pga scanningen vidste vi jo at alt var ok så var ikke nervøs og søndag skal jeg så lige love for han var aktiv. Maven stod ikke stille mange minutter af gangen. Der var jeg vist i uge 28-29. Så tror ikke du skal være nervøs..

• #7   2. aug 2011 Jeg mærkede ikk liv et par dage og tog på FG og fik kørt en strimmel. Fin hjertelyd, men hun havde vendt sig så hun sparkede ind mod ryggen =)

• #8   2. aug 2011 Det kommer jo an på hvordan han ligger, og Han bliver jo større så med tiden vil du bare mærke han møffer lidt rundt der inde (:

• #9   2. aug 2011 Tanja.. Dejligt at høre.. tænker de jo også skal sove engang i mellem så han lumrer den vel bare af smiley

Lou.. sikke en lille drillepind du har smiley
    Nadia; han kan selvfølgelig ha vendt sig.. de sidste par dage har han bare ligget ud mod maven med arme og ben ud mod min mave så har mærket ham meget, men han kan jo ha vendt sig smiley

• #11   2. aug 2011 Mærker lidt puf engang imellem og får lidt "alien" mave som min mand kalder det men han er godt nok stille idag.. og er øm i den side..

• #12   2. aug 2011 Når du mærker puf, behøver du ikke være bekymret smiley I løbet af dagen og aftenen bliver det sikkert også til lidt mere..

Da jeg var nogenlunde lige så langt henne, var lillemanden hamrende aktiv en dag. Og så mærkede jeg intet i halvandet døgn..
    Havde en mistanke om at han havde vendt sig, men ringede til FG alligevel og fik kørt en strimmel. Han havde så vendt sig med hovedet nedaf og ryggen ud, og derefter taget sig en ordentlig skraber..

Hvilket forklarede hvorfor han dels havde været helt stille længe, og hvorfor jeg ikke mærkede ham.. Men alt var fuldstændig som det skulle være..

• #13   2. aug 2011 Regner med at han bare sover så eller har vendt sig rundt.. synes bare det er en underlig fornemmelse når jeg er vant til at han bevæger sig meget hver dag..så føles det lidt tomt at man kun kan mærke lidt bevægelse i den ene side nogle gange..

• #14   2. aug 2011 Drik lidt iskoldt vand - eller skub til ham smiley men altså hvis der er puf så skal han nok bare sove lidt...

du skal huske pladsen bliver mindre og han har måske vendt sig som de andre siger smiley du har jo ikk så mange uger endnu !!!

er du gal jeg er spændt på når du føder og se den lille !! man har jo været med på sidelinien *G*

• #15   2. aug 2011 Tror ikke du skal være bekymret, men kender det godt:o) Nogle dage mærkes det som om vores lille pige er ved at bryde ud og andre dage får jeg bare et par små puf, som du beskriver... og så bliver jeg også bekymret. Men så går der en dag eller to og så er der gang i den igen. Men det er så svært at vurdere om der er nok aktivitet!!

• #16   2. aug 2011 Der er kommet lidt mere liv her til aften.. har hele dagen igennem drukket koldt og puffet lidt til ham.. men her til aften er han blevet mere livlig.. jeg har vildt ondt i den ene side af maven, det strækker og gør rigtig ondt, men regner med at det er fordi han ligger derovre og møffer.. smiley Så han er mere på nu smiley

Tak søde.. Vi glæder os også til at se ham.. blir så spændende.. var helt solgt til 3D scanningen, tror vi får en lækker lille trold smiley

• #17   2. aug 2011 Hende der scannede mig sagde at der intet var at gøre hvis de var i dyb søvn. Så kunne man ikke vække dem.

• #18   3. aug 2011 Vildt de kan sove så tungt smiley
    Men idag er han godt aktiv så der er slet ikke noget der, så det er dejligt smiley

• #19   3. aug 2011 De vokser jo også meget de sidste uger, så der skal jo noget søvn til smiley

Jeg var heldig jeg lige havde været til den scanning eller også var jeg da blevet vildt nervøs over ikke at mærke ham i næsten 2 døgn.

• #20   3. aug 2011 Det har jeg jo ellers også men blev da lidt nervøs igår.. Nu får jeg lov til at høre ham senere så det glæder jeg mig lidt til.. smiley

Kommentér på:
Aktivitet i maven

Annonce