{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Mon ikke det bliver en dreng :) ! {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Min fornemmelse, har den sidste uges tid sagt, at der er en lille babydreng jeg har i mavsen.. bl.a. fordi der er så mange symptomer som er anderledes denne gang, end ved sidste graviditet, .. f.eks.

- Jeg har ikke kastet op denne gang, selvom jeg har svag kvalme, hvilket jeg gjorde 5-6 gange om dagen, i de første 4 måneder sidste gang..

- Jeg tog ikke mere end 7-8 kg. på sidste gang, under hele graviditeten ,.. Denne gang har jeg allerede taget 5 kg. på, hvor jeg sidste gang på dette tidspunkt havde tabt 8 kg..

- Jeg har de VILDESTE humørsvingninger, hvilket jeg overhovedet ikke havde sidst.. Det ene øjeblik er jeg glad, og lige pludselig vred, og til sidst tuder jeg !!

- Sidste gang var jeg besat af appelsin juice, og drak nok 1 liter om dagen, denne gang kan jeg ikke lide det smiley

- Jeg er MEGET træt denne gang, og mindes ikke det var så slemt sidst..

Så jeg tænker bare, at det er en dreng, der er bare et eller andet som siger det.. Og den kinesiske kalender er enig, hvilket den også var da jeg ventede min datter smiley

- Jeg tog så her for et par dage siden en intelligender test, (kønstest) for at tjekke, også selvom den tager fejl, syntes jeg det er sjovt.. Og den sagde MED DET SAMME, dreng, og der var INGEN tvivl.. Så er rigtig spændt på om det bliver der..

Vi skal til kønsskanning den 31, så skal nok opdatere der, om hvorvidt jeg har ret eller ej .. Manden mener helt bestemt at det bliver en pige, .. SÅ nu må vi se:)

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad det bliver, og for min skyld må begge to gerne komme smiley Dog ved jeg godt, at der kun er en.. Men så ser vi jo heldigvis snart, om det er en lille Emma eller Oskar ...

Ville bare lige dele med jer,

Knus Marie,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon ikke det bliver en dreng :) !
  • #1   5. aug 2011 Nu vil jeg ikke smadre din ''drøm'' hehe smiley

Men min graviditet er også total anderledes end med Nena, til trods for jeg venter endnu en lille pige :D?

Med Nena fejlede jeg absolut ingenting, og denne gang har jeg hurtigt kvalme, kastet op 4 gange, halsbrand allerede osv.

Det Eneste der ligner hinanden er hurmøret og overskudet i perioder ^^

Når det så er sagt var jeg overbevist om det var en pige, og jeg havde ret.
    så hvis du føler med hele din krop det en dreng, så tror jeg chancen er meget stor for du har ret smiley

• #2   5. aug 2011 her var alt også annerledes end de to andre gange jeg fik piger så jeg troede også det bliv en dreng 3 gang men det bliv også en pige så det ikke til at vide

• #3   5. aug 2011
    Jeg ved bestemt godt, at det ikke er til at vide smiley Og jeg tænker heller ikke "DET BLIVER EN DRENG" , for det ved jeg jo ikke endnu.. Jeg har bare en fornemmelse, og ville blive nøjagtig lige så glad for en pige, og tro mig, det ville da også være nemmere, da vi har det hele så smiley

Men det ville jo også være sjovt, at skulle købe drenge tøj smiley

• #4   5. aug 2011 forstår dig udmærket..

Min erfaring siger mig efter 2 gange, at man skal gå efter sin mave fornemmelse smiley så hvis du tror det en dreng, så tror jeg det også smiley glæder mig til en update

• #5   5. aug 2011 ved min første graviditet havde jeg inge problemer overhovedet og wupti ud kom min skønne søn...
    ved denne graviditet har ejg døgnkvalme er konstant træt sover meget tabte mig de første 13 uger og har fået bækkenløsning og wupti søreme om der ikk ligger en dejlig lille pige derinde... så muligheden for dig er der da men husk også som de andre siger at det ikk altid er sådan..

• #6   5. aug 2011 har født tre børn og alle tre graviditeter har været helt vidt forskellige og har en dreng og to piger så tror ikke man kan regne med sine symptomer ;o)

• #7   5. aug 2011 begge mine graviteter har været totalt ens og jeg har en pige og en dreng...

så bare fordi den er anderledes anden betyder det ikk at du venter en dreng desværre .....

• #8   5. aug 2011 Hehe jeg tog også den test og der var ingen tvivl om den viste pige smiley Meen vi fik en lille lækker dreng smiley

Har billeder af testen her inde smiley

• #9   5. aug 2011 Min første graviditet var stort set problemfri. Havde kun kvalme i en lille uge uden at kaste op. Jeg arbejde tiden ud (gør rent) uden problemer. Dog måtte jeg tilsidst opgive toiletter da jeg tog 30 kg på så var bare kæmpe og meget vand i kroppen.

Denne gang kastede jeg op fra uge 4-17 op til 5 gange om dagen. Blev sygemeldt i uge 17 bk bækkenløsning og har indtil nu kun taget 9 kg på.

Min første blev en dreng hvilket jeg var helt overbevist om og denne gang har alle troet det blev en pige da alt var anderledes. Kønsscanning sagde pige, men var selv overbevist om en dreng hvilket md scanning også viste.

Så tror ikke det er symptomerne du skal gå ud fra, men din egen fornemmelse. Det holder som regel stik hvad man selv tror det bliver smiley

Kommentér på:
Mon ikke det bliver en dreng :) !

Annonce