4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Update: Hvad ville i gøre??? {{forumTopicSubject}}
Så er jeg hjemme igen efter en ja, lidt underlig tur på FG..
Da vi kom sad der 2 damer inde på kontoret der ikke skænkede os et blik så vi ventede bare da de havde gang i noget, og da vi har stået der et stykke tid kommer den sødeste jordemoder og tager imod os, tror det var hende jeg havde snakket i telefon med.. hun havde desværre ikke lige tid til at tage mig men bad os vente.. efter 5 minutter kommet en af de sære damer ud og spørger om vi mangler hjælp hvor til den søde jordemoder forklarer hvorfor jeg er der..
Vi kommer ind på en stue og hun forstår åbenbart ikke hvorfor det lige er vi er der for når blødningen er "normal" for mig og hovedpine kan jo bare være hovedpine.. men hun vil lige køre sådan en kurve eller hvad det hedder på lillemanden.. han ligger dog så dumt at den ikke kan måle ordenligt og skal trykke ved spark, men nogle som hun ser mærker jeg ikke lige og det brokker hun sig lidt over..
Så fik jeg lige en balle over at jeg havde fået pencilin mod blærebetændelse uden at ha været ved lægen som jordemoderen rådede mig til, men kun at ha fået den af lægevagten uden tjek, det var for dumt da man ikke skulle spise det for sjov.. men forklarede hende at jeg havde det for 3 gang og havde ondt der og der, og så lagde hun ligesom det hen..
Men lillemanden var aktiv og sparkede og mit blodtryk var fint så hun mente ikke der var noget, og gik ud for at finde ud af om en læge ville undersøge mig.. men det synes de ikke der var grund til da det er konstateret at jeg har en sart livmoder..
Så nu er jeg hjemme og skal hvile og drikke rigeligt, men brød mig godt nok ikke om hende, sidder tilbage med en øvvv oplevelse.. så hende skal jeg bare ikke have når jeg skal føde, med mindre hun bare stressede idag :-S
Så alt skulle være okay
Tak for jeres hjælp..
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
håber alt forløber som det skal fremover...
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
maj 2008
Nu vil jeg se om jeg kan få en sygemelding i morgen så jeg kan slappe lidt af ..
maj 2008
Min læge ville ikke sygemelde mig for mange uger siden men håber jeg kan overtale hende nu.. har fastlåst bækken og blødninger muligvis pga. overanstrengelser så vi kan da håbe..
Kender godt til det med at de ikke kan finde hjertelyden kan de aldrig på vores lillemand selvom han er sprællevende.. En sød JM betyder rigtig meget
Update: Hvad ville i gøre???