{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

JUBII ! (Jordemoder) {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Jeg ville såmænd bare dele min glæde med jer ... Jeg har jo en lidt anderledes gravditet end så mange andre, da jeg har en alvorlig kronisk sygdom, som gør at der kan opstå diverse komplikationer ved baby, bl.a. at den ikke tager på i vægt osv .. Jeg går derfor til ekstra skanninger og undersøgelser..

Under sidste graviditet havde jeg den BEDSTE jordemoder man kunne ønske sig, og var faktisk så heldig at det var hende som var der under fødslen og som tog i mod min fantastiske datter smiley !

Hun var bare så god til at lytte, og til at forklare alting under graviditeten, og satte sig virkelig ind i hvad min sygdom gik ud på, og hvor dårligt jeg faktisk havde det under den graviditet.

Jeg ringede derfor ud til jordemodercenteret for 10 min. siden, for at hører efter om jeg kunne ønske at få hende igen, da det jo var lidt nemmere, da hun ved det hele smiley

Og jeg fik så at vide, "Ja, jeg kan se at du allerede har fået en tid inde hos Susanne, d. 29 august" smiley FANTASTISK siger jeg så bare ..

Jeg kunne sætte mig ned og tude, jeg er så glad for at skulle se hende igen, og snakke med hende smiley Og jeg tror sørme at jeg vil tage Agnes med, så hun kan sige hej til hende ..

Knus Marie, smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JUBII ! (Jordemoder)
  • #2   11. aug 2011 Det må søeme være dejligt,min første jordmor var ikke noget og råbe hurra for hun var faktisk modbydlig,alle første gangs blev sat ind til hende da ingen anden gangs ville ha hende,hun overså så lige en svangerskabsforgiftning selv om jeg havde det skidt protiner i urinen og for højt blodtryg,min søn i maven havde det heller ikke godt han havde meget høj puls det vidste hun,det stod i mine papie,det resuterede i vi lå 3 uger bagefter på sygehuset
    og minsandten om ikke da vi skulle ha vores lille på ved pk,var hun den der skulle med med til kejsersnit og tage imod vores datter,jeg var grædefærdig,men det gik,skulle jo bare se min skønne pige
    så vær glad for du har sådan en god jordmor

Kommentér på:
JUBII ! (Jordemoder)

Annonce