{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.739 visninger | Oprettet:

hvor ofte går man over tid anden gang??? {{forumTopicSubject}}

jeg har i meget meget lang tid fået at vide jeg kunne forvente at føde før terminen, da min livmoderhals er konstateret forkortet uge 26, jeg har haft enormt mange slemme plukveer siden uge 15, jeg fødte en uge før sidste gang, og der var allerede til MD snak om at jeg måske var længere henne end vi regnede med... men nu er der 13 dage til terminen, og jeg er vildt utålmodig, synes ikke jeg har nogle tegn på noget, de sidste 3 uger har jeg haft on/off små veer, men intet regelmæssigt, og den sidste lille uge har der absolut intet været synes jeg ;o( vil så gerne have hende ud, da det gør så ondt efterhånden, og jeg er ved at være træt af at gå med en facade på overfor andre om at jeg har det ok, for egentligt har jeg det temmeligt øv, jeg gider bare ikke forklare mig overfor folk hele tiden...

så hvor tit sker det at man går over tid anden gang??? synes jo at have hørt at der er mindre risiko for at gå over tid anden gang, men er det så også rigtigt eller er det bare noget man siger for at skabe mindre utålmodighed eller sådan noget???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor ofte går man over tid anden gang???
  • #2   15. aug 2011 tror det er forskelligt. mine er dog alle kommet før tid. første er født 7 dage før termin, nr 2 er født 9 dage før termin og nr 3 er født i uge 37+0

• #3   15. aug 2011 selvfølgeligt ;o)

• #4   15. aug 2011 jeg kan selvfølgeligt stadig nå det før tid, men har det bare sådan efterhånden at det må hellere være imorgen end om de der 13 dage, gider bare ikke vente mere nu.... og når de så har sagt som de har har jeg jo gået og forventet at føde før tid, så bliver lidt skuffet hvis jeg ikke gør det, men der er selvfølgeligt ikke noget der er sikkert.. hun kommer vel når hun er klar.

• #6   16. aug 2011 Jeg gik 5 dage over første gang og 8 dage over anden gang og jeg er blevet sat i gang begge gange så det holdte ikke stik med at føde før tid anden gang. Tilgengæld var fødslen 27 minutter hurtigere anden gang smiley

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #8   16. aug 2011 fødte 9 dage over tid første gang, og 10 dage anden gang...så hvis vi engang skal have en 3´er, ja så går jeg nok 11 dage over tid..lool

• #9   16. aug 2011 Jeg havde en snak med min jordemoder om netop det med hvor lang tid man går gravid. Desværre er det individuelt... nogle går ikke gravide så længe som andre.
    Så går man over tiden første gang, kan man godt forvente at det bliver ca. samme tid næste gang, dog måske 3-4 dage før. Og igen føder man før tid, så gør man det måske igen. Men der er ingen garanti...

Jeg har hørt dem med risiko for tidlig fødsel osv. nogle gange går længere tid anden gang så, fordi kroppen er mere stresset osv.

-Så måske kan du prøve slappe rigtig godt af, melde fra og være ærlig om at du faktisk har det skidt. På den måde kan du måske få ro på og så går det måske i gang?? smiley

Held og lykke til i hvert fald smiley

• #10   16. aug 2011 Jeg fødte 14 dage før termin, første gang. Men blev sat igang 3 dage efter termin anden gang, min jordemoder var ellers også sikker på jeg ville føde før min termin anden gang, så man kan ikke vide sig sikker.

Kommentér på:
hvor ofte går man over tid anden gang???

Annonce