hvor ofte går man over tid anden gang??? {{forumTopicSubject}}
jeg har i meget meget lang tid fået at vide jeg kunne forvente at føde før terminen, da min livmoderhals er konstateret forkortet uge 26, jeg har haft enormt mange slemme plukveer siden uge 15, jeg fødte en uge før sidste gang, og der var allerede til MD snak om at jeg måske var længere henne end vi regnede med... men nu er der 13 dage til terminen, og jeg er vildt utålmodig, synes ikke jeg har nogle tegn på noget, de sidste 3 uger har jeg haft on/off små veer, men intet regelmæssigt, og den sidste lille uge har der absolut intet været synes jeg ;o( vil så gerne have hende ud, da det gør så ondt efterhånden, og jeg er ved at være træt af at gå med en facade på overfor andre om at jeg har det ok, for egentligt har jeg det temmeligt øv, jeg gider bare ikke forklare mig overfor folk hele tiden...
så hvor tit sker det at man går over tid anden gang??? synes jo at have hørt at der er mindre risiko for at gå over tid anden gang, men er det så også rigtigt eller er det bare noget man siger for at skabe mindre utålmodighed eller sådan noget???
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
jan 2011
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
jan 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 83
Så går man over tiden første gang, kan man godt forvente at det bliver ca. samme tid næste gang, dog måske 3-4 dage før. Og igen føder man før tid, så gør man det måske igen. Men der er ingen garanti...
Jeg har hørt dem med risiko for tidlig fødsel osv. nogle gange går længere tid anden gang så, fordi kroppen er mere stresset osv.
-Så måske kan du prøve slappe rigtig godt af, melde fra og være ærlig om at du faktisk har det skidt. På den måde kan du måske få ro på og så går det måske i gang??
Held og lykke til i hvert fald
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
hvor ofte går man over tid anden gang???