{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

til dem som har været til fødselsforberedelse {{forumTopicSubject}}

var jeres mænd/kæreste med???

var han tvunget eller ville han gerne??

syntes han det var spændende..

min kæreste havde fra start sagt nej tak til at komme med. men valgte så selv at han ville med i stedet for og syntes faktisk det var meget spændende..

utroligt mænd sådan kan skifte mening

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til dem som har været til fødselsforberedelse
  • #1   17. aug 2011 Her var vi til noget privat som vi selv betalte for. Jeg var afsted 4 gange alene, min mand var afsted 1 gang selv også var vi sammen 1 gang. Han ville gerne selv for at få nogle værktøjer til hvordan han skulle takle mig og det hele. Han var her oppe og kører da han selv havde været afsted (hvad de har snakket om vides ikke, det skulle nemlig blive mellem vires mænd). Jeg kan sige at det hjalp min mand rigtig meget at han var afsted for ellers havde jeg nok ikke set ham under fødslen..

• #2   17. aug 2011 Min kæreste var med 1 gang og sidste. Ikke fordi han blev tvuget, men har var heller ikke klar over at han kunne sige nej tak.

Han syndes det var ok, men enormt kedeligt. Han er bare ikke egnet til at sidde på hans flade og lytte.

• #3   17. aug 2011 Altså for mig er der ikke noget som hedder DET GIDER JEG IKKE.
    Han skal være far, og skal være den der skal hjælpe dig under fødslen. SÅ SKAL HAN FISME OGSÅ VIDE LIDT OM HVAD DER FOREGÅR...

• #4   17. aug 2011 Jeg var med min kæreste dernede, det er jo et fælles "projekt" og jeg syntes det var spændene nok. følte ihvertfald ikke det var spild af tid.
    Vi var 4 par og 2 der ikke havde manden med

• #5   17. aug 2011 NEMLIG Morten. Fælles projekt.
    Vi var 7 kvinder og det var kun de 3 der havde manden med.

• #6   17. aug 2011 Ja det var han, og de var alle de andre kvinders mænd også smiley

Vi nåede dog kun den ene dag, da den anden var lig på min terminsdag, så der meldte vi fra smiley

Jeg har absolut ikke kunne bruge fødselsforberedelse til noget som helst, jeg syntes faktisk det var spild af tid smiley

• #7   17. aug 2011 Hvornår skal man egentligt begynde til fødselsforberedelse?... for sidst jeg var til JM, snakkede hun om at jeg ville få et brev, med dato på hvornår jeg skal af sted, men har ikke modtaget det endnu - så tror hun har glemt det..

• #8   17. aug 2011 Mai - Jeg havde en dato der lagde 1 uge før min termin og så lige på min termin smiley

(Jeg startde i mødtegruppe lige på min terminsdag :p)

• #9   17. aug 2011 Tanja : ahh så sent håber jeg da ikke at jeg skal af sted, så kan det vel lige så godt være ligemeget smiley Hehe ..

• #10   17. aug 2011 min kæreste var os super tilfreds med at være med. men det undrede mig bare at alle de andre mænd var tvunget med. min kæreste følte sig lidt stolt over at han var der frivillig. og jeg må sige at det at han har været med gør at han stiller mange flere spørgsmål omk. fødslen og hvad med smertelindring og fødestilling og kommer med gode råd til mig osv med hvad han syntes jeg skal.
    syntes det er super dejligt.. føler lidt faderen begynder at dukke op i ham

• #11   17. aug 2011 Mai - om du får det i 20. uge eller om du får det lige før terin er i mine øjne lige meget, det er det sidste man tænker på når man er i fødsel, JM er jo uddannet til at få en til at puste ordneligt selvom man har ondt smiley

• #12   17. aug 2011 Tanja : ja har du selvfølgelig ret i at jm er uddannet til det smiley nu må vi også bare se om jeg over hovedet får noget brev..:) hun husker sku' ikke så godt min jm..

Kommentér på:
til dem som har været til fødselsforberedelse

Annonce