9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
fik kønnet at vide. Hvad skal jeg tro? {{forumTopicSubject}}
der kunne ikke nå at stå "fik måske kønnet at vide"
men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro. Hvor meget har i troet på svaret af kønnet ved MD scanningen? og sagde de kønnet med sikkerhed eller var svaret usikkert?
hvis nogen af jer ved scanningen fik at vide at det var lidt svært at se kønnet men af hvad hun kunne se ville hun tro at det var en dreng/pige hvor meget ville i så tro hendes svar og hvor sikkert er det selvom hun ikke garanterer det?
er det fordi hun er ret sikker men ikke tør garantere hvis nu det bliver det modsatte eller?
Passede jeres svar? vil gerne vide om jeres svar passede ved jer hvor hun tvivlede lidt men hældte til det ene køn.
Jeg har hele tiden troet det blev en dreng fordi jeg bulede midt på, ingen kvalme havde og ja den kinesiske pladder kalender jeg lige skulle tjekke også til aller sidst også sagde dreng. Man tjekker jo for sjov ik?
men de passede bare alle 3 men samtidig er der ikke blevet født en pige i min kærestes familie i over 95 år og de er en del i familien men det er alle drenge. Kæresten kun med brødre, faderen kun brødre, som igen kun fødte sønner og deres børn igen kun drenge. Farfar har os kun drenge og brødre.
Så min kæreste ville nok selv føre det videre når drengegenet var så stærtk. Så hans søde far har brændende ønsket sig at det blev en pige. Min familie har betydeligt overtal af piger fra min mors side så det bærer jeg så men tænkte at den nok var dreng når min kæreste er SÅ stærk bærer af det
så blev ret overrasket da jeg spurgte jordmoderen i dag med MD scanninge om hun kunne se kønnet og hun så kiggede lidt og sagde at den samlede benene lidt så det var svært at se men af det hun sådan kunne se, ville hun sige at det var en pige. Hun kunne ikke garantere det men gentog at hun hældte til at det var en pige.
hvad skal jeg tro? hvor sikkert er det?
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Da jeg blev scannet i uge 20 troede hun det var en pige for hun kunne se kønslæber men kunne ikke sige 100% og til scanning i tirsdags ved en ny sygeplejerske sagde hun ja det ligner en pige så er lidt sikker på det stemmer
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
men der blev sagt tror........ og fik da hvad de sagde
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 177
<i>Min familie har betydeligt overtal af piger fra min mors side så det bærer jeg så </i>
Du har ingen indflydelse på hvad køn det bliver, det er din kærste bestemmer det.
Lidt genetik:
En kvinde består af to 2 XX krymosoner
En mand består af et Y og et X kromoson.
i giver begge et af disse kromosoner videre, og en kvinde kan kun give X kromosoner, hvor en mand kan enten give et X kromoson (så bliver det en pige i får) eller et Y kromoson videre (og så bliver det en dreng)
så hvad der er af piger på din mors side af famlien har ingen betydning, for hvad i for får et køn.
Det er kun manden der kan "bestemmer" hvilket køn det bliver ;O)
mar 2008
Følger: 1 Svar: 2
Et måske svar ville jeg se som lige så ussikert som ikke at få noget svar.
Den med hvordan maven er ville jeg slet ikke bruge som indikation, for den har slet ikke passet på mig. Min mave flød ud over odet hele, jeg havde voldsom kvalme specielt anden gang og den kenesiske kalender passede den ene gang og ikke den anden
For mig er de 3 ting ren amme stue snak og bestemt ikke noget man skal tro for meget på
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Vores kinesiske kalender sagde ellers vi ville få en pige, men det er nu en dreng. 100% sikkert. Scannings-sygeplejersken sagde at selvom vi havde bedt om ikke at få det af vide, kunne hun nok ikke have skjult det. Hun sagde også at det er sjældent man ser den så tydeligt og så mange gange...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
aug 2008
Piger kan godt have blåt på....
efter min mening
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jeg drømte pludseligt det var en pige, og fik derfor en 3d/4d scanning af mine forældre som bekræftede at det var en dreng..
og ganske rigtigt, ud kom Noah...
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
altså hverken formen på maven, kvalmen eller den kinesiske kalender er jo noget der holder, så jeg ville tro på scanningen, selv om de aldrig siger det 100% på sygehuset
aug 2008
mar 2008
aug 2008
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Svar: 27
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
men kan bare ikke vente til den kommer ud. Hvor fik i lavet 3D scanning? det er den der koster 1200 kr ik? eller blander jeg noget sammen?
er det rigtig at man kun kan få dem i Kolding, Aarhus og København?
bor i Odense men vil forfærdelig gerne have en også
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
Prøv at google det. Der burde da være i Odense også. Det er jo ikke ligefrem en lille by heller.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Det vil jeg da have næste måned så, så jeg er lidt længer end de 22 uger jeg er nu men så bliver det heller ikke meget længere end den 1 i måneden -hvis jeg i det hele taget kan vente, men så skulle det jo blive bedst
mar 2008
ved min 3d scanning var de to om at bekræfte at det var en dreng da han lå med meget navlesnor mellem benene og det derfor var svært at se..
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
jeg havde virkelig en fornemmelse af det var en dreng, for kunne li se det skulle passe når jeg havde malet det hele lyserødt..
men fik lavet 3d scaning og der ssagde hun os at det så ud som en pige og vupti der kom en pige ud
fik kønnet at vide. Hvad skal jeg tro?