{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

øh, av lige der? {{forumTopicSubject}}

ja, altså jeg har jo bækkenløsning, og har været sygemeldt på deltid, så fuldtid og nu deltid igen pga mange forskellige ting.. men jeg bliver skør af at gå hjemme, så er lige startet op på arbejde igen i mandags på deltid...
Jeg har self. ondt pga bækkenløsning og har ondt under ribbenene fra da jeg blev løbet ind i, så det tænker jeg ikke så meget over mere.. men i går aftes skulle jeg reje mig fra sofaen, og kunne slet ikke rejse mig i strakt figur fordi jeg fik SÅ ondt i "trekanten", ja ved faktisk ikke hvad det hedder, men lige under maven og ned mod skamlæberne, i den der trekant??? det gør kun ondt når jeg går/står.. er det mon bækkenløsningen der har sat sig der også nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øh, av lige der?
  • #1   22. sep 2011 jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men jeg er nød til at spørge om noget andet smiley
    Hvor langt er du egentlig henne? smiley


  • #3   22. sep 2011 Havde også bl, og ja det sætter sig også i skambenet (trekanten)
    Det gør sindsygt ondt, og nej man kan ikke rejse sig, samt når man går eller står, så jager det helt tosset.

    Men det gik over da jeg var et par mdr fra fødslen. Det var godt nok en stor befrielse... Så havde jeg "kun" den almindelige bl og slås med.


  • #4   22. sep 2011 Er 28 uger henne, så vil helst ikke hjem at gå endnu smiley
    Men hvis det kun bliver værre, så ender det jo nok med det


  • #5   22. sep 2011 Jeg ville råde dig til at blive hjemme og tag den med ro. det vigtigt du mærker efter din krop. jeg blev sygemeldt i 16 uge pga. BL. og mit det største problem var smerterne i "trekanten" og fik krykker og et bælte jeg skulle gå med, men var ikk ret god til det og kunne næsten ikk gå og slet ikk hvis jeg havde siddet lidt. men jeg kæmpede mig rundt alligevel fordi jeg også bliver skør af bare at være hjemme. men jeg endte så også med smerter længe efter fødslen og kan stadig i dag 2 år efter få smerter i forbindelse med mens.!! Tag det med ro og forkæl dig selv og nyd du kan være hjemme og evt find noget du kan sidde og nørkle med. Og det er jo heller ikke forbudt at tage ud af huset bare du tager det med ro mærker efter.. smiley

  • #6   22. sep 2011 kan kun sige som de andre piger.... rigtig træls men sygemeld dig. du gør det kun værre ved ikk at lytte til kroppen. jeg blev sygemeldt i uge 22 pga. smerter i begge sider af bækkenet- jeg ignorede det dog da jeg var sygemeldt og lavede alt muligt derhjemme, hvilket resulterede i stærke smerter i skambenet. det ku heller ikke slå mig ud også fik jeg iskas nerven i klemme i højre balle så jeg ikke kunne gå...først der gik det op for mig at jeg var ved at ødelægge den krop der skulle passe mine børn i fremtiden.... nu har jeg ikke lavet noget siden uge 32 og jeg har fået det bedre. de dage hvor jeg har lidt for travlt, straffer min krop mig med det samme- dagen efter kan jeg ikke gå......

    lov mig at passe på dig selv! du får ikke din krop igen...


  • #7   22. sep 2011 altså jeg har sprunget korsbåndet, og opdagede rent tilfældigt jeg var gravid den dag jeg skulle opereres for det.. Men pga det, har jeg overbelastet bækkenet i modsatte side, og det har givet bækkenløsning allerede i uge 16.. arbejdede dog fuld tid, og fik så bl i den anden side omkring uge 20, men fortsatte alligevel.. startede til fys og kiropraktor og trænede det op sådan at jeg kunne arbejde, men måtte så slappe 100%af når jeg kom hjem.. en dag blev jeg så løbet ned på arbejde og en lille del af moderkagen rev sig løs, slog bækkenet "af led", eller det kaldte de det i hvert fald, og blev sygemeldt i 3 uger.. startede så op igen, men måtte sande det var for tidligt, blev så fuldtidssygemeldt på ubestemt tid, men startede så op igen i mandags på deltid, men nu har jeg så fået ondt der i "trekanten"..
    så må nok sande at det snart er nat med arbejde, selvom jeg alligevel skulle på barsel om 4 uger...


  • #8   22. sep 2011 Som alle de andre siger så lyt for Gud skyld til din krop... Jeg har en kollega hvis kone oksede der ud af selvom du faktisk skulle være sygmeldt, men hun lyttede ikke til sin krop!!! Idag tror snart deres søn bliver et år i okt eller nov. Er hun stadig sygmeldt, hende mand (min kollega), deres familie og venner har måtte på skift have fri fra arbejde for at passe barnet fordi hun idag er så skadet at hun ikke kan løfte deres søn mere end få meter, så de ud af huset og handle sidder hun i kører stol!! Hun går til genoptræning og det er blevet lidt bedre, men men hun var sengeliggende 4 mdr efter fødslen for kroppen kunne ikke mere..

    Dette er i værste tilfælde!! Hun er i en forening for kvinder med bækkenløsning, og min kollega har fortalt være historie om nogle af dem der er medlem af den forening.. Jeg har aldrig været helt bevist om hvad bl egentlig var før jeg hørte hvor galt det kan gå...


Kommentér på:
øh, av lige der?

Annonce