øh, av lige der? {{forumTopicSubject}}
ja, altså jeg har jo bækkenløsning, og har været sygemeldt på deltid, så fuldtid og nu deltid igen pga mange forskellige ting.. men jeg bliver skør af at gå hjemme, så er lige startet op på arbejde igen i mandags på deltid...
Jeg har self. ondt pga bækkenløsning og har ondt under ribbenene fra da jeg blev løbet ind i, så det tænker jeg ikke så meget over mere.. men i går aftes skulle jeg reje mig fra sofaen, og kunne slet ikke rejse mig i strakt figur fordi jeg fik SÅ ondt i "trekanten", ja ved faktisk ikke hvad det hedder, men lige under maven og ned mod skamlæberne, i den der trekant??? det gør kun ondt når jeg går/står.. er det mon bækkenløsningen der har sat sig der også nu?
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Hvor langt er du egentlig henne?
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Det gør sindsygt ondt, og nej man kan ikke rejse sig, samt når man går eller står, så jager det helt tosset.
Men det gik over da jeg var et par mdr fra fødslen. Det var godt nok en stor befrielse... Så havde jeg "kun" den almindelige bl og slås med.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men hvis det kun bliver værre, så ender det jo nok med det
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
lov mig at passe på dig selv! du får ikke din krop igen...
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
så må nok sande at det snart er nat med arbejde, selvom jeg alligevel skulle på barsel om 4 uger...
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Dette er i værste tilfælde!! Hun er i en forening for kvinder med bækkenløsning, og min kollega har fortalt være historie om nogle af dem der er medlem af den forening.. Jeg har aldrig været helt bevist om hvad bl egentlig var før jeg hørte hvor galt det kan gå...
øh, av lige der?