8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Skoldkopper? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
jeg har en datter, som pt. er syg med en virus infektion, hvilket vil sige hun hoster MEGET, har slim i halsen men ellers har hun det fint Hun er blevet set på af lægen..
I går skriver jeg så til DP'moren at hun er syg, så jeg beholder hende hjemme, hvortil hun selvfølgelig svarer god bedring, og fortæller at en af børnene i dagplejen har skoldkopper, ! Det har vist været under udvikling noget tid, så de har været i tvivl, men nu er de sikre..
Agnes har været sammen med dette barn hele dagen i går, og hele sidste uge.. SÅ hun er jo nok højst sandsynligt blevet smittet, .. Så jeg ville lige hører jer, om hvor hurtigt jeres børn blev syge, efter de var blevet udsat for smitte?? Om de blev meget syge, ?? Man skal ikke kontakte lægen, med mindre end at barnet bliver meget sløv osv.?? Min datter er 1 år, og 1 måned, og så vidt jeg ved, bliver små børn ikke SÅ syge, som større børn..
Men kom gerne med erfaringer og gode råd ! Tak, .. Jeg er gravid i uge 22, og har haft skoldkopper, så det skulle ikke betyde noget for mig !
Knus Marie,
jan 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
Caroline havede skoldkopper over alt. Virklig mange. Men hun var heller ikke påvirket af det. og det tog også omkring 9 dage hjemme før hun måtte komme i dagpleje igen.
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
Skoldkopper?