{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Opdatering skanning Skejby :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

SÅ var det tid til en opdatering som jeg lovede jer smiley Jeg var i dag i skejby til skanning for lillebrors hjertefejl ..

Jeg kommer ind til den sødeste jordemoder, og 2 overlæger, smiley De skanner, og er generelt rigtig søde, og som de selv siger er jeg "Fantastisk lækker at skanne" ,.. Jeg er åbenbart utrolig "fotogen", og man kunne se mere end normalt, de fandt blandt andet noget ved hjerteklappen, som alle mennesker har, men som er MEGET svært at finde, så de kun havde set det EN gang før, smiley Så de ville gerne have at jeg skulle bliver for altid, så de kunne skanne mig hver dag smiley

Haha !

Nå men, de skanner så hjertet og lægen spørger så jordemoderen "Hvad vil du kalde det der??" ,hvortil hun svare "Et helt normalt hjerte!" .. Så ja, ingen hjertefejl her, men en helt igennem sund og rask lillebror smiley !

SÅ FANTASTISK !! Jeg var lige ved at tude, af bare lettelse ! smiley

De kigger så også hjernen, for deres egen interesses skyld, og vi kan se alt aktiviteten deroppe, hvortil den ene overlæge siger "Er det ikke godt nok sådan det ser ud, når man kan se de tænker på fodbold??" smiley Haha, de var rigtig søde !!

Han vejer nu 393 gr, smiley Rigtig fint, og vi fik nogle gode billeder med hjem..

SÅ alt i alt, en rigtig god opdatering herfra smiley God weekend til jer ..

Knus Marie,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering skanning Skejby :)
Kommentér på:
Opdatering skanning Skejby :)

Annonce