{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Ihhh <3 {{forumTopicSubject}}

Som sikkert nogle af jer husker, så oprettede jeg et indlæg dengang jeg havde været til kønsscanning og fået af vide at vi skulle have en dreng. Jeg havde inden fornemmelse af køn, så forventede ikke et frem for det andet og ville være glad ligemeget kønnet.
Nå men det var jo sådan at kæresten og jeg blev overrasket over vores reaktion på at den bette er en dreng og vi har skulle bruge noget tid på at sluge den.

NÅ men nu til sagen smiley i dag har jeg det bare sådan : fuck hvor er det fantastisk at der ligger en lille dreng inde i min mave .. Det dejligste lille drenge barn som JEG og KÆRESTEN har skabt. Hvor vildt er det ikke lige ??? Vi skal virkelig have en søn smiley skammer mig stadig hver dag over at vi reagerede så voldsomt dengang... For han er jo vores dejlige søn smiley <3333

Skulle lige ud med det smiley sorry det blev så langt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihhh <3
  • #1   22. okt 2011 Hvor er det dejligt for dig, at du har fået den følelse smiley og du må ikke gå og have dårlig samvittighed selvom det godt kan være svært. Kender jeg jo alt til smiley

Og vildt egentlig du næsten er halvvejs.. Syntes næsten lige du er blevet gravid smiley

• #3   22. okt 2011 Mette: nej ikke i min bevidsthed.. men tror i min underbevisthed at jeg måske håbede lidt mere på en pige end en dreng .. det er i hvert fald det eneste jeg kunne tro når vi havde det sådan.

Tanja: ja men du troede jo du skulle have en pige .. jeg havde ingen anelse. vil da også blive skuffet hvis de kommer til md og siger at det er en pige nu, for nu kan jeg kun have en dreng i maven smiley
    hihi ja det er ret vildt, synes det er gået stærkt efter NF scanning smiley

Pernille: ihhhh smiley

• #4   22. okt 2011 Hvor godt søde smiley
    Jeg HÅBEDE heller ikke på noget bestemt køn, men havde på fornemmelsen det blev en pige.
    Så det var mærkeligt at forholde sig til at det var en HAM der er i min mave.
    Men hvor er det fantastisk nu. Elsker ham allerede sindsyg højt, og det er helt fantastisk alt det her :')

Kommentér på:
Ihhh <3

Annonce