19. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
Ihhh <3 {{forumTopicSubject}}
Som sikkert nogle af jer husker, så oprettede jeg et indlæg dengang jeg havde været til kønsscanning og fået af vide at vi skulle have en dreng. Jeg havde inden fornemmelse af køn, så forventede ikke et frem for det andet og ville være glad ligemeget kønnet.
Nå men det var jo sådan at kæresten og jeg blev overrasket over vores reaktion på at den bette er en dreng og vi har skulle bruge noget tid på at sluge den.
NÅ men nu til sagen i dag har jeg det bare sådan : fuck hvor er det fantastisk at der ligger en lille dreng inde i min mave .. Det dejligste lille drenge barn som JEG og KÆRESTEN har skabt. Hvor vildt er det ikke lige ??? Vi skal virkelig have en søn skammer mig stadig hver dag over at vi reagerede så voldsomt dengang... For han er jo vores dejlige søn <3333
Skulle lige ud med det sorry det blev så langt.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Og vildt egentlig du næsten er halvvejs.. Syntes næsten lige du er blevet gravid
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
Tanja: ja men du troede jo du skulle have en pige .. jeg havde ingen anelse. vil da også blive skuffet hvis de kommer til md og siger at det er en pige nu, for nu kan jeg kun have en dreng i maven
hihi ja det er ret vildt, synes det er gået stærkt efter NF scanning
Pernille: ihhhh
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
Jeg HÅBEDE heller ikke på noget bestemt køn, men havde på fornemmelsen det blev en pige.
Så det var mærkeligt at forholde sig til at det var en HAM der er i min mave.
Men hvor er det fantastisk nu. Elsker ham allerede sindsyg højt, og det er helt fantastisk alt det her :')
Ihhh <3