{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man...
  • #3   27. okt 2011 Øv kan ikke smiley

  • #5   27. okt 2011 første gang jeg var gravid var jeg i 19 + 2 før jeg mærkede ham første gang, så gi det lige en uge eller 2 mere... pludselig en dag er det der hvor du ligger og slapper af også blir du helt vil med killer i maven:-)

  • #6   27. okt 2011 Da jeg ventede zacharias mærkede Heh først liv da jeg var 21+? Så tålmodighed smiley

  • #7   27. okt 2011 Altså det virkede ved mig i starten smiley jeg pressede ikke vildt hårdt, for det kunne jeg ikke li at gøre smiley
    Nogle gange kunne man godt lige forveksle ens puls med små spark, så prøv at undgå at bruge fingerspidserne.. Og om 2-3 uger kan du sikkert mærke uden nogen pressen smiley Det kan jeg i hvert fald.. Igår kunne jeg se det udenpå igen smiley men er også 22+0 henne nu...


  • #8   27. okt 2011 Det meget forskelligt, alt efter hvordan din moderkage osv ligger og hvor stærk baby sparker (:

    Da jeg ventede nena mærkede jeg det sjælendt uden på maven, min moderkage lagde foran og det gjorde jeg aldrig mærkede hende som ret meget mere end en prikkende finger (: Kunne dog være heldig og mærke det udenpå fra 28+

    Denne her gang er det helt anderledes jeg mærker når Mila vender sig, Når hun strækker sig, Når hun danser ? ja jeg mærker mere eller mindre alt og kraftigere (: Og min mave kan hoppe og danse og man kan se og mærke når hun sparker.. Det bliver mere og mere tydligt jo længere hen jeg kommer (logisk nok xD) men jeg har kunne mærke/se det siden uge 24+ ca (: og min moderkage ligger bagtil denne gang (:


Kommentér på:
Kan man...

Annonce