{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Mens murren?! {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Jeg var til JM i onsdags, hvor hun sendte mig videre til FG. Jeg havde mærket markant mindre liv siden mandag, og hun synes ikke hendes hjertelyd variede som den skulle.
Da vi kom på FG fik vi kørt en kurve, som var rigtig fin med variation og god hjertelyd, dog ingen bevægelse. Så vi blev scannet hos dem, samt fik tid til rigtig scanning i ambulatoriet torsdag (igår). Scanningen begge steder gik også fint, og der var ikke noget at komme efter.
Efter scanningen igår blev vi sendt op på FG igen til endnu en kurve. Der drillede banditten os lidt, og ville ikke variere, men det kom dog. Fra onsdag aften/nat var jeg begyndt at få menstuations lignende smerter/murren i underlivet og om i lænden. Og på den der kurve igår slog den helt vildt ud på sammentrækninger eller hvad det nu hedder (Den modsatte måler af hjertelyd).
JM undersøgte mig indenvendigt, og var endnu ikke begyndt at åbne mig (Heldigvis!).
Vi aftalte jeg skulle komme igen idag kl 16 og få kørt kurve igen, bare lige for en sikkerhedsskyld, men de tror nu bare vi har en stille pige i mavsen, for hun bevæger sig stadig ikke rigtig.
Men den mens murren i underlivet er altså blevet slemmere synes jeg, og kommer lidt i perioder agtig. Synes det er svært at forklare. Og det trækker om i min lænd og bagdel - og endetarmen (sorry for details)

Er det tegn på der er ved at begynde noget eller hvad siger jeres erfaringer? Jeg vil jo gerne have hende derinde i 2-3 uger endnu. Men JM gjorde meget udaf at fortælle igår at der ikke ville ske noget ved hun kom ud nu, men alligevel.
Hvor hurtigt kan det gå med den livmoderhals? Altså hvor hurtigt kan den forsvinde?
Jeg skal jo op og undersøges kl 16, så der snakker jeg selvfølgelig også med dem om det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mens murren?!
Kommentér på:
Mens murren?!

Annonce