15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Mens murren?! {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Jeg var til JM i onsdags, hvor hun sendte mig videre til FG. Jeg havde mærket markant mindre liv siden mandag, og hun synes ikke hendes hjertelyd variede som den skulle.
Da vi kom på FG fik vi kørt en kurve, som var rigtig fin med variation og god hjertelyd, dog ingen bevægelse. Så vi blev scannet hos dem, samt fik tid til rigtig scanning i ambulatoriet torsdag (igår). Scanningen begge steder gik også fint, og der var ikke noget at komme efter.
Efter scanningen igår blev vi sendt op på FG igen til endnu en kurve. Der drillede banditten os lidt, og ville ikke variere, men det kom dog. Fra onsdag aften/nat var jeg begyndt at få menstuations lignende smerter/murren i underlivet og om i lænden. Og på den der kurve igår slog den helt vildt ud på sammentrækninger eller hvad det nu hedder (Den modsatte måler af hjertelyd).
JM undersøgte mig indenvendigt, og var endnu ikke begyndt at åbne mig (Heldigvis!).
Vi aftalte jeg skulle komme igen idag kl 16 og få kørt kurve igen, bare lige for en sikkerhedsskyld, men de tror nu bare vi har en stille pige i mavsen, for hun bevæger sig stadig ikke rigtig.
Men den mens murren i underlivet er altså blevet slemmere synes jeg, og kommer lidt i perioder agtig. Synes det er svært at forklare. Og det trækker om i min lænd og bagdel - og endetarmen (sorry for details)
Er det tegn på der er ved at begynde noget eller hvad siger jeres erfaringer? Jeg vil jo gerne have hende derinde i 2-3 uger endnu. Men JM gjorde meget udaf at fortælle igår at der ikke ville ske noget ved hun kom ud nu, men alligevel.
Hvor hurtigt kan det gå med den livmoderhals? Altså hvor hurtigt kan den forsvinde?
Jeg skal jo op og undersøges kl 16, så der snakker jeg selvfølgelig også med dem om det.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Men hvis du skal derop kl 16, så ville jeg vente og snakke med dem. Med mindre du får mere ondt, så ville jeg ringe uanset hvad.
apr 2010
Jeg har ikke som sådan mere ondt idag, det er meget det samme.
Men det er som om det kommer i perioder.
Og ret ubehageligt når det trækker om i balderne.
Jeg skal til fødsels forberedelse inden tjek, så der er da en JM
mar 2008
Men skulle du få veer, så er du ikke i tvivl... hehe.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
apr 2010
Fik kørt en kurve, som var rigtig fin. Lillepigen blev rigtig aktiv - mere end hun har været siden mandag, så det var jo bare dejligt!
Jm virkede lidt uvidende
Men hun sagde dog inden vi gik at det kunne godt være modningen.
Jeg tror ikke selv på det er ligament smerter, for sådan har de altså ALDRIG føltes før, samt det sidder om i lænden osv. Men nå, vi gik derfra med en god fornemmelse.
Så må jeg jo ringe derind hvis det bliver værre.
Håber lige jeg kan holde hende derinde 1½ uge mere, til vi når 37+, men så er hun også velkommen
mar 2008
Og ja får du mere ondt, så er de der for en grund...
Mens murren?!