{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Er der mon noget under optrak? {{forumTopicSubject}}

God aften i dejlige damer smiley

Jeg har den sidste uges tid haft en menstuations lignende murren i underlivet, med jag i underlivet, lænden, balderne og lårene et par gange om dagen. De jag kan godt gøre virkelig ondt i alt mellem 5 min til mere.
Jeg har ikke mærket plukveer i min graviditet, men synes min mave er hård næsten hele tiden.
Nå, men jeg er også virkelig begyndte at små tisse hele tiden. I hele graviditeten har jeg haft øget tissetrang (meget), men når jeg er gået på toilet har det altid været en del jeg skulle af med, men nu her kan det godt være et par dråber kun.
Jeg har også døjet med kvalme de sidste par dage, og egentlig ikke haft behov for så meget søvn som normalt.
Her til aften opdager jeg at mit ene bryst er fugtig omkring vorten, og troede bare jeg havde spildt lidt vand. Men da jeg rejser mig fra sengen kan jeg se der er en ordentlig våd plet, som ikke lugter af vand eller andet genkendeligt smiley så mon ikke det er mælk eller råmælk eller hvad det nu hedder?
Derudover er min hund EKSTREM mor syg!! Meget mere end normalt.
Jeg aner ikke om de her ting/symptomer har nogen sammenhæng, men tænker der sidder nogle kloge kvinder bag skærmene med et råd eller to smiley jeg er som sådan ikke bekymret for noget.
Men tror i der er noget under optræk? Hvordan lyder det i jeres ørere?
Og nogle råd til bryst problemet? Om dagen kan jeg jo bare bruge ammeindlæg, men jeg sover ikke med bh eller noget normalt.

Jeg er forresten 36+3.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der mon noget under optrak?
  • #1   3. nov 2011 Jeg har forresten også de sidste to dage fået ret meget væske i fødderne.

• #2   3. nov 2011 det med brystet er fordi du har råmælk i babserne, og det er så ammebh og indlæg hvis din seng skal være tør ;o)
    Og når din hund pludseligt bliver meget mor-syg lyder det i mine øre som om den kan lugte og mærke på dig at du/din-krop ikke er som det har været gennem graviditeten smiley men kan også være pga den pludselige mor-lugt du har fået pga dine brysters mælk, jeg skal ikke kunnet sige det.
    Men synes da at det kunne lyde til at der sker noget inden for et par uger smiley

• #3   3. nov 2011 Ja, selvfølgelig er der noget under optræk. Der sker nok noget indenfor de næste 6 uger ca. *G*

• #5   3. nov 2011 Er ikke i tvivl om at dyrene ved når der sker ændringer i slutningen af graviditeten.
    Min hankat var HELT oppe i hovedet på mig hele tiden.
    Han er en meget kælen kat, men den måde han var på dagen før og på selve dagen hvor jeg fødte var ekstremt. Han kaldte på mig hele tiden, han skulle med alle steder hen, selv på wc. Han skulle ligge ved mig og han var meget opmærksom på ting der skete rundt omkring os. (næsten som om han passede på mig)
    Da mit fostervand begynder at sive, (jeg ved ikke det er det) bliver han helt skør, han væser af alt og alle, bortset fra mig. Vores hund som eller er en af hans favoritter, må heller ikke komme for tæt på.
    Så ja jeg vil sige at ud fra hvordan din kat reagere, kunne der godt være optræk til noget. men håber da at baby bliver derinde lige lidt endnu...

• #6   3. nov 2011 Pernille : Jaa, det er jo rigtig nok smiley men lidt nærmere end 6 uger ville ikke gøre noget smiley

Bebse skal hvertfald lidt blive derinde til i næste uge, så vi når indenfor normal terminen, men så er hun også velkommen smiley jeg har ikke lagt mærke til en eneste dråbe mælk i løbet af graviditeten, men det her var svært at undgå at se smiley
    Og lyder helt vildt med jeres dyr! Men jeg har nemlig også hørt at de kan mærke det. Min hund har de sidste par uger opført sig lidt mærkeligt. Hvis jeg har gået med ham selv og når vi så møder nogen får han altid snor på, og når vi så er kommet hen til dem og skal forbi har han rejst børster og knurret. Når min mand har været med er Der ingenting. Og igår lå han bare helt tæt op af mig hele dagen. Og da vi var ude og gå hvor han ikke havde snor på skulle han bare stadig helst gå ved siden af mig, og han plejer nu altid at løbe foran os.
    Så håber hun snart er på vej smiley meeeen, må lige samle balderne et par dage endnu hvertfald.

• #7   3. nov 2011 Mette-- Se det på den lyse side, uanset hvad så har du dit barn i armene inden halvanden måned. Sådan tænkte jeg, og det hjalp faktisk lidt på utålmodigheden. *g*

• #9   3. nov 2011 under min første graviditet havde samme følelse, jeg troede jeg kunne føde når som helst 1 måned for inden. jeg fik afvide at det er kroppen som er ved at forberede sig til fødslen. det skal du kun være glad for. ( : jeg havde åbnet mig 6 cm inden jeg overhoved gik i fødsel, så det gik rigtig hurtigt. så vær kun glad hvis du kan mærke lidt "forandringer" din krop gør sig sikker også bare klar til fødslen ( :

• #10   3. nov 2011 Pernille : Ja, det er rigtigt! smiley Det bliver bare fantastisk! Jeg tæller heller ikke dage ned til termins datoen, men til den dag jeg er 41+3 ;D

Camilla : Ja, nogle er jo uheldige at de løber ret hurtigt, men da vi var til undervisning i fødslen i fredags fortalte JM at når de begyndte at løbe, kunne det være tegn på snarlig fødsel, men det er jo ikke til at vide smiley
    Jeg er lige kommet hjem fra lægen, og han mente ikke at jeg ville gå over sådan som jeg havde det, meeeen - tager det nu med en gran salt.

Louise : Fødte du så før termin? smiley eller gik du over?

• #11   3. nov 2011 jeg var sat til d.23 dec og fødte den 25 dec om morgen ( : så alt gik efter planen ( :

• #13   5. nov 2011 nej det var 2009 ( ; jeg venter nr 2 nu og har termin 31.03.12 ( ; lidt bedre dato end den første hehe

• #15   5. nov 2011 når okey, mange tak. kan se du også har et julebarn. skøn julegave ik´hehe.

Kommentér på:
Er der mon noget under optrak?

Annonce