{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægt.
  • #2   9. okt 2008 uden at vide detvil jeg tror det er fordi man spiser for meget..
    Det er jo kun en skrøne man skal spise for 2..

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   9. okt 2008 jeg tog 36 kg på under min graviditet, og det var pga vand i kroppen, jeg var helt oppustet af vand. Det kan godt være det er derfor mange tager meget på under en graviditet. Men der er jo selvfølgelig også dem som bare spiser helt vildt den periode.

• #6   9. okt 2008 Jeg lå også på grænsen til at være undervægtig, men nu har jeg så vupti taget 20kg på... Ja, jeg har nok spist mere end jeg skulle, men lige for tiden kan jeg slet ikk spise noget, og spiser mindre end jeg gjorde inden jeg blev gravid.. Og ligesom Lotte B spiser jeg også sundere nu, end før.. Derfor bliver man stadig lidt chokket når man ser hvad vægten har sneget sig opppe på..

• #7   9. okt 2008 det er selvfølgelig rigtigt at der også lige er alt det bebsen ligger i, havde jeg lige glemt.. men syntes stadig det lyder lidt vildt at tage 30-37 kg på..
    meen det hele vejer jo.. håber godt nok ikke jeg tager så meget på...

• #8   9. okt 2008 okey, lige et spørgsmål mere, hvorfor er det lige man får vand i kroppen? (det har vi jo i forvejen).

• #9   9. okt 2008 Jeg er 27+ 5 henne og har ca taget 12 kg på... Det er ikke noget jeg sådan er flov over eller noget !!!! Jeg synes ikke at jeg spiser for 2 for det har jeg altid vidst at man ikke skulle... Jeg spiser mange gange om dagen... gør jeg ikke det får jeg det rigtig dårligt!!!!

Moderkagen kommer til at veje ca 2 kg
    Fostervand ca 1 til 2 kg.
    Bebsen fra 2 til 3 kg
    Og ja så kan det være at man får meget væske i kroppen også :0)....

Men ja 30 til 37 kg er da meget... men ikke alle kan selv gøre ved det... man må jo bare smide dem igen :0)

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #10   9. okt 2008 Det skal så også lige siges at jeg på 9 dage havde smidt 22kg efter jeg havde født victoria.
    Man skal bare sørge for at drikke rigeligt med vand, for det er den eneste måde man kan komme af med det igen. Da det er vanddrivende.

• #11   9. okt 2008 jeg tog 27kg på.
    Men hvordan ved jeg ikke spiste helt vildt sundt og ikke overmeget men de kom alligevel..
    Men de var os væk 3 mdr efter igen..

• #13   9. okt 2008 pyha, jeg syntes godt nok det lyder strengt at skal "slæbe" rundt på så mange kg ekstra... og jeg har ellers lige smidt stort set alt hvad der kunne smides af overflødige kg.

• #15   9. okt 2008 ja alt kan jo smides igen, hvis man virkelig brænder for det....

• #17   9. okt 2008 Min Mike: det var hurtigt!!! de må ikke have sat særlig godt fast... ;o)

• #19   9. okt 2008 Jeg har lige været til undersøgelse ved lægen og har pt indtil videre "kun" taget 4 kg på fra da min vandrejournal blev lavet og indtil dags dato :o)))))
    Og den lille er skønnet til omkring de 2,8 - 3 kg..
    Og har 4 uger tilbage til indlæggelsen..
    Så må sgu tilstå jeg er pavestolt...

• #20   9. okt 2008 Tina: det var ikke meget du havde taget på!

• #21   9. okt 2008 Tulle :
    Nej vel ?? er der noget at sige til jeg er stolt ?? hehe..
    Fik at vide fra min egen læge at jeg ikke måtte tage på under graviditeten pga min størrelse og det er da vidst overholdt til punkt og prikke..
    PÅ trods af jeg synes jeg spiser konstant for tiden *SG*

• #22   9. okt 2008 kan godt forstå du er stolt!!!
    jeg tror heller ikke jeg måtte tage på under en graviditet hvis jeg havde samme størrelse som jeg havde får 6 måneder siden, men nu har jeg smidt samtlige 40 kg, af det der ikke skulle være der, så jeg tror godt jeg må tage på under en graviditet nu, meen jeg håber ikke jeg tager særlig meget på.. meen nej hvor ville jeg gerne at der snart er gevinst!!!

• #23   9. okt 2008 Jeg tog 39 kg på. Jeg havde rigtig meget vand i kroppen og moderkagen vejede 650 g og Marie 3926 g så resten var bare over det hele men jeg har tabt over 17 kg indtil videre.

• #24   9. okt 2008 Tulle :
    Jo er da pavestolt.. og er giga spændt på og se hvad vægen på junior siger den 31/10 som er sidste gang jeg når til jordemor inden kejsersnittet *SS*

• #25   9. okt 2008 C & J: det var da afligevel en slat at tage på!! meen syntes da også du har tabt meget igen!!

• #26   9. okt 2008 Ja jeg var også meget stor.. Ja men lige for tiden går det lidt langsomt..

• #27   9. okt 2008 jamen afligevel så var marie da ikke særlig stor..

• #29   10. okt 2008 man siger at de tynde piger tager mere på en´d dem der er lidt kraftige i forvejen. Det står i graviditets bøgerne men ved ikke om det er fordi de lidt kraftigere generelt er mere rustede til at bære graviditet i forvejen end de tynde som så mangler en del for at kunne gennemføre den samme graviditet som de lidt kraftigere der har mange af de gode ting i forvejen.

måske er det derfor de tynde tager mere på? de har jo ikke helt de samme kvindelige former som er bedst for en graviditet så måske er det det kroppen læsser på for at den fungerer bedst i graviditeten så den tager det den har brug for? det er bare mit gæt men ved det reelt ikke.

er selv ret tynd og har taget mere på end min veninde der altid har været kraftigere bygget. Hun kunne så godt tage på normalt, hvilket jeg ikke har kunne, har ikke taget på eller af siden 5 klasse, vægten har ligget på det samme og af samme grund har jeg aldtig haft en vægt fordi jeg vidste præcist hvad jeg vejede. Men nu har jeg så taget mere på end hende og vi er lige langt henne

Kommentér på:
vægt.

Annonce