{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Jm besøg overstået :) {{forumTopicSubject}}

Så er jeg lige kommet hjem fra Jordemoder smiley
Jeg har jo gået med veer siden i søndags on/off som ikke rigtig vil tage til eller bliver ordentlig regelmæssige, så var spændt på hvad hun havde at sige.
I søndags var livmoderhalsen 1½ cm, og idag er den ca 0,5 cm og jeg var åbnet ca 0,5 cm smiley Så det går da fremad! Jeg har bare så ondt om aftenen og natten, der bider de virkelig til! Så jeg har nærmest ikke sovet siden søndag ordentlig smiley
Jeg har hele tiden sagt jeg gerne ville holde hende inde 1-2 uger mere, men hvis det forsætter sådan, håber jeg hun SNART kommer!
Min jm regnede bestemt ikke med vi skulle ses igen, medmindre det var på fødegangen smiley Så håber hun har ret smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jm besøg overstået :)
  • #1   9. nov 2011 Ej hvor spændende.. smiley Blir spændende at se hvor lang tid der går så smiley

• #2   9. nov 2011 håber snart der sker mere så, men sæt nu ikke næsen for højt op efter noget..

jeg fik at vide fra uge 25 at jeg temmeligt sikkert ikke gik tiden ud, og måske fødte jeg også for tidligt da min livmoderhals allerede der var meget kort, da jeg nåede uge 36 mente JM heller ikke de så mig igen, men jeg gik altså til terminen, så faktisk gik jeg en helt uge mere end med marcus..

men de sidste 4 uger var det med on/off veer/kraftige plukveer

• #3   9. nov 2011 Jeg havde ingen plukveer eller veer.. men min livmoderhals var næsten os væk da jeg skulle have kejsersnit - så du kan faktisk godt gå tiden ud - kroppen gør bare klar smiley

Min veninde gik 4uger hvor hun åbnede sig omkring ½cm pr uge.. og havde kraftige plukveer og veer som bare gik i sig selv når hun kom på FG smiley da hun så endelig fik rigtige veer ventede hun så lang tid at hun kun lige kom ind på fødestuen og ude var ungen smiley

• #4   9. nov 2011 Jeg ved godt der kan gå et par uger endnu. Men min jm sagde også at det ikke skete så tit når forløbet er startet som mit er. Men man er jo aldrig sikker.
    Håber der snart sker mere smiley synes sq det er hårdt med de veer som kommer ón/off hele tiden.
    Jeg har vidst også fået tegnblødning nu.

Kommentér på:
Jm besøg overstået :)

Annonce