{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Når skrukheden fylder for meget {{forumTopicSubject}}

Hej alle søde bg brugere:)

Nogen af jer kan måske huske mig, men har været inaktiv i 8 mdr ca, men er nu tilbage:)

Jeg er en pige på snart 22, har en skøn kæreste på 27, et stort hus og 3 katte. Er over halvvejs i min pædagog uddannelse, og har styr på økonomien:)

I 2008 blev jeg gravid med en tidligere kæreste, og mistede det igen. Det var en kæmpe sorg, og dem som har fulgt mig herinde dengang, ved jeg brugte meget tid på at håndtere det tomrum det efterlod. Dog blev tomrummet og sorgen mindre og mindre, og fandt ud af at jeg ihvertfald ikke skulle ha et barn med min daværende kæreste.

For et halvt år siden fandt jeg så min nuværende kæreste, som simpelthen er sendt fra himlen<3 Min one and only!
Vi bor idag sammen i hus og er dybt forelsket. Er så ked af jeg ikke har mødt ham før, for han er alt det jeg altid har ledt efter. Vi nyder hinanden, vores liv sammen og snakker meget om fremtid og drømme. Her er vi også meget enige om hvad der skal ske heldigvis. Dog er jeg gået hen og blevet SÅ skruk, at det eneste jeg drømmer om er babyer, og har en del veninder der skal til at føde eller lige har født. Vil self. gerne nyde min kæreste meget mere før vi vælger at begynde pb, men pludselig er mit tomrum begyndt at åbne sig igen. Og tror virkelig ikke på at lukker sig rigtig før, at jeg en dag igen er gravid. Det er jeg self. udmærket godt klar over ikke er en rationel grund for at få et barn, men lysten er brændende i mig!!

Nogen der kan forholde sig til dette, og hjælpe mig med at give nogle råd, der kan dæmpe skrukheden en smule?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når skrukheden fylder for meget
  • #1   16. nov 2011 Snak med din kæreste om hvordan du har det, så er du da i det mindste ikke alene om det, og jeg er sikker på at han godt vil kunne forstå at du har det sådan, og han kan samtidig fortælle dig hvor han står i forhold til PB smiley Det gjorde jeg da jeg i sin tid begyndte at være sammen med mine børns far, da han er noget yngre end mig, og jeg var meget skruk da jeg mødte ham.. og han var heldigvis indstillet på børn tidligt smiley Men held og lykke med det..

• #2   16. nov 2011 Min kæreste er meget glad for børn, og kender godt min fortid, og ved jeg er meget skruk. Han siger at han vil glæde sig til den dag det kommer, og er faktisk overbevist om at han ville blive rigtig glad hvis jeg gik hen og blev gravid. Problemet ligger ikke rigtig der. Det er mere at jeg ønsker at dæmpe min skrukhed, da jeg gerne vil vente lidt. Synes bare set er sååå svært.

• #3   16. nov 2011 Jeg ved ikke hvordan man dæmper ens skrukhed, jeg fandt aldrig ud af det.
    Men måske er det bedste bare at snakke og snakke om det.
    Må jeg spørge hvor langt du var henne da du mistede?

• #4   16. nov 2011 Jeg tror ikke det kan dæmpes, man kan lære at leve med det og lade fornuften råde, men tror ski ikke man kan dæmpe det.. i så fald vil jeg gerne kende tricket til næste gang smiley

• #5   16. nov 2011 Min blev først dæmpet, da jeg fandt ud af jeg ikke skulle have et barn med min daværende kæreste. Men ja efter jeg har mødt min fantastiske kæreste, som bare er vidunderlig med børn, og som ønsker børn, er det svært at holde drømmen nede. Dog er det enormt ambivalent, da jeg samtidig ønsker at gøre min uddannelse førdig, hvor jeg mangler 1.5 år. Dette føles dog som laang tid lige nu. Min læge mente jeg var knapt 3 mdr henne, og nåede at vide jeg var gravid i en måneds tid.

• #7   16. nov 2011 Amalie - hvad tænker du omkring pæd. udd i forhold til at brlive gravid under udd? du ved måske noget jeg ikke gør?;)

Kommentér på:
Når skrukheden fylder for meget

Annonce