Hverken fugl eller fisk.. en lille update {{forumTopicSubject}}
Jeg skulle til JM i dag, og havde bestemt på forhånd jeg ville konfrontere hende med mine bekymringer omkring de tanker, følelser osv. jeg har lige i tiden fordi jeg synes det er SÅ træls med den drejning min graviditet har taget..
Nå, men allerede da hun henter mig i venteværelset, bryder jeg sammen, og vi får en lang snak, og hun forsikrer mig om at jeg er helt normal og alt nok skal blive godt så snart det bette pus ligger på maven.. Vi dog hurtigt enige om at det ikke er en holdbar situation for mig, og hun sender mig til en igangsættelsessamtale, desværre er der ikke en ledig tid før den 7. december, men det er da bedre end ingenting, og skal i mellemtiden ringe til min SP og have en lille snak med hende, så hun ved hvordan det står til, HVIS nu det hele ender med en fødselsdep.
Nå, men da jeg så endelig har grædt ud, skal jeg jo have målt blodtryk osv. og gæt så engang, det er self. SKYhøjt, 175/120, 170/120 og til sidst efter 15 min hvil på briksen 165/105.. får så målt urin, og der er æggehvidestoffer i, så jep, jeg blev lige sendt akut på FG IGEN IGEN... Så der var vi lige fra kl 10 til kl 15, for at få taget blodprøver og kørt strimler, som heldigvis blot viste at alt var normalt.. Dog kunne de godt forstå jeg havde smadder ondt og var øm i maven, over halvdelen af mine sammentrækninger havde et "højdepunkt" på over 100 på den der ve-skala-ting de måler med..
Lillemandens blodtryk var også lidt højt, til tider over 200, men i takt med at mit blodtryk faldt gjorde hans også..
De ville så egentlig have indlagt mig til obs. og tjekke om jeg skulle have noget medicin for det høje blodtryk, men pga. travlhed, og fordi det trods alt faldt støt og roligt og bettemandens også stabiliseredes, blev vi sendt hjem, men skal ringe hvis jeg bare mærker den mindste ændring, og komme med det samme.. Jo, tak, er så ved at få influenza oveni, så det er lidt svært ikke at få det dårligere, men må jo se hvad der sker..
Summa summarum er at jeg skal til egen læge mandag, have taget nye prøver, stixet urin og have målt blodtryk, og hvis det ser fint ud sker der ikke mere, er blodtrykket stadig højt, eller hvis der er noget i urinen/blodet, bliver jeg indlagt..
Må indrømme jeg er ved at være kørt sur i det hele nu.. Håber saft susemig at de sætter mig igang den 8. december når jeg har været til den samtale, for det er bare så hårdt det her, både fysisk og psykisk,,,
Nå det var bare lige en lille update til dem som jeg havde lovet det =)
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
mar 2010
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Linda det er svangerskabsforgiftning og det kan godt være farligt, derfor holder de meget øje med dem der får det. Da jeg blev indlagt skulle jeg aflevere alt min urin så de kunne måle udviklingen af protein, fik taget blodprøver, kørt ctg og målt blodtryg hver dag
mar 2010
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Og der er da ikke meget ved at gå så længe at du ikke har kræfter til en fødsel . Så ender det bare ud i et kejsersnit og så skal du også ovenpå efter det !
Jeg håber de holder ved at sætte dig i gang d 8 december søde .
Trøste kram
mar 2010
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
maj 2010
maj 2010
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Jeg kom afsted med et blodtryk på 245/135 så man skal være opmærksom på hvis det stiger pludselig..
Noget af det jeg kunne mærke var at jeg var enorm svimmel og følte jeg skulle besvime.. også kastede jeg op.. så hellere ringe engang for meget
Hverken fugl eller fisk.. en lille update