1.004 visninger
|
Oprettet:
jm besøg... {{forumTopicSubject}}
update.... jordemoder vil først snakke med mig om igangsættelse næste gang vi mødes... det bliver enten den 2 eller den 9 januar... så vil vi snakke om det der og hun vil sende mig videre til en samtale med de læger der ska tage den endelige beslutning omkring det...
yderligere ser alt fint ud.... jm skønnede lillepigen til 2700 g allerede.... smiler... så en lille basse...
sf mål 34 og rigtig fin hjertelyd....
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
ud over det er det jo ikk liie frem fordi jeg ønsker mig at det sku være sådan her... men hvis i bare har fulgt en smule med i min situation ved i også hvor elendig denne graviditet har været... en igangsættelse er edst for både mig men da så sandelig også for min familie (mand og søn på 2,4år) så jeg er på ingen måde egoistisk når jeg gerne vil sættes igang...
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
Håber du har mere held end mig, hvis din graviditet bare er halv så slem som min. Pøj pøj med det
jun 2009
altså du skal kun svare hvis du vil!!
aug 2010
Det psykiske var at vi til nf fik besked om at han nok havde down syndrom, dette gjorde at vi skulle komme til moderkageprøver, dette kunne ikke lade sig gøre da min moderkage lå forkert (i forhold til at tage prøven), så skulle vi igen vente næsten en måned for at få taget fostervandsprøve, og her en uge på svar, de viste dog at han ikke havde down syndrom. Så fik vi afvide at det nok var en hjertefejl, så vi rendte til tre hjertescanninger, som gudskelov alle viste der ikke var noget galt. Det tog hårdt på forholdet, og min den største var rimelig udsat, hvilket jeg har været ked af siden
Det fysiske var blandt andet kvalme til uge 20, med utallige opkastninger. vand i kroppen, svær bækkenløsning.
Tror sådan lige det var i de store træk.
Hvordan har din været, her ikke været så meget på bg, så har desværre ikke kunne følge så meget med.
jun 2009
jeg har døjet utroligt meget med svimmelhed under det meste af graviditeten ude at de har kunne finde nogen grund til dette.... bækkenløsningen har haft gjort at jeg har ligget ned ca siden uge 25 dog med pauser hvor jeg har ku komme lidt rundt...
døjer meget med strålesmerter ned i benene plus en masse væske i fingre ankler og lægmuskler.
og har de sidste 2½-3 ugers tid har jeg gået med modningsveer on/off. har endda været indlagt med det til overvågning....
min krop er fuldstændigt udmattet på grund af al det arbejde den gør....
og psykisk kan jeg slet ikk klare det mere.... har da verdens dejligste mand der gør hvad han kan for og hjælpe mig og han taer sig rigtig godt af vores søn... men når han kommer til mor og vil lege er jeg nødt til og sige nej fordi jeg nu kun må rejs mig for og gå på wc eller til diverse undersøgelser og jm besøg....
har så dårlig samvittighed ove for min stakkels søn...
jun 2009
jeg lover dig jeg normalt på ingen måder er typen der er pivet... normalt står jeg gerne op og går i skole og den slags med noget som et brækket ben eller influenza og alt det pjat... men det her er bare mere end jeg kan overkomme.... og jeg sys det er morsomt at der tit er folk herinde der kun skal se på hvad reglerne er og hvad der er det rigtige og gøre....
for hvad nu hvis det ikk er det bedste i mit tilfælde og gå tiden ud.... skal jeg køre så langt ud at det går ud over alt og alle omkring min inklusive min søn for og gå tiden ud.... så skidt sys jeg altså virkelig heller ikk det er at jeg gerne vil sættes igang i uge 38... ku forstå folk blev forarget hvis det var liie nu og her jeg ville sættes igang men det er det ikke og det ku aldrig falde mig ind og ville det...
så prøv og sæt dig lidt i mit sted... dt her bestemt ikke en graviditet der er til gavn for nogen af os mere.... og hvis de kan hjælpe mig med og få sat den 2 uger ned ville det være en kæmpe lettelse for os alle herhjemme....
okt 2008
okt 2008
jun 2009
aug 2010
jun 2009
men jeg kan heller ikk se når nu hun har det godt hvorfor både min familie og jeg selv så skal lide 2 uger mere en nødvendigt hvis lgerne gerne vil hjælpe mig...
så nu må vi jo se....
okt 2008
Beklager, men det er nu engang min mening.
jun 2009
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Diana - trøst dig med at jordemoder og læge i virkeligheden ved hvad de snakker om! Og luk ørene for alle de fordomme man får smidt i nakken her.
jun 2009
mange tak det gør jeg også.... håber sådan at de vi sætte mig igang når vi når så langt..... der skal virkelig ske noget helt drastisk med prinsessen før at det er udelukket... for som jeg har skrevet længere oppe er hun en lille basse på allerede 2700g og hun har det så godt som man næsten kan ha det smiler....
aug 2010
Jeg krydser fingre for dig, og håber i for en dejlig jul trods komplikationerne
jun 2009
ønsker også dig en rigtig dejlig jul
jm besøg...