{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

jm besøg... {{forumTopicSubject}}

update.... jordemoder vil først snakke med mig om igangsættelse næste gang vi mødes... det bliver enten den 2 eller den 9 januar... så vil vi snakke om det der og hun vil sende mig videre til en samtale med de læger der ska tage den endelige beslutning omkring det...


yderligere ser alt fint ud.... jm skønnede lillepigen til 2700 g allerede.... smiler... så en lille basse...
sf mål 34 og rigtig fin hjertelyd....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jm besøg...
  • #1   19. dec 2011 Det er da også lige tidligt nok at snakke igangsættelse allerede er det ikk?

  • #2   19. dec 2011 det er på ingen måde fordi jeg ønsker selve igangsættelsen liie nu og her... ønsker den først i uge 38... men havde håbet hun gad sende mig op til samtalen med lægerne nu her da jeg gerne vil have noget og forholde mig til...
    ud over det er det jo ikk liie frem fordi jeg ønsker mig at det sku være sådan her... men hvis i bare har fulgt en smule med i min situation ved i også hvor elendig denne graviditet har været... en igangsættelse er edst for både mig men da så sandelig også for min familie (mand og søn på 2,4år) så jeg er på ingen måde egoistisk når jeg gerne vil sættes igang...


  • #3   19. dec 2011 Havde selv en meget slem graviditet men her ville de ikke sætte mig igang før jeg havde gået de 40 uger. Det skal lige siges min den store var 20 mdr den gang.
    Håber du har mere held end mig, hvis din graviditet bare er halv så slem som min. Pøj pøj med det smiley


  • #4   19. dec 2011 annette hvorn var din graviditet ??
    altså du skal kun svare hvis du vil!! smiley


  • #5   19. dec 2011 Jamen min var både psykisk og fysisk hård.
    Det psykiske var at vi til nf fik besked om at han nok havde down syndrom, dette gjorde at vi skulle komme til moderkageprøver, dette kunne ikke lade sig gøre da min moderkage lå forkert (i forhold til at tage prøven), så skulle vi igen vente næsten en måned for at få taget fostervandsprøve, og her en uge på svar, de viste dog at han ikke havde down syndrom. Så fik vi afvide at det nok var en hjertefejl, så vi rendte til tre hjertescanninger, som gudskelov alle viste der ikke var noget galt. Det tog hårdt på forholdet, og min den største var rimelig udsat, hvilket jeg har været ked af siden smiley
    Det fysiske var blandt andet kvalme til uge 20, med utallige opkastninger. vand i kroppen, svær bækkenløsning.
    Tror sådan lige det var i de store træk.
    Hvordan har din været, her ikke været så meget på bg, så har desværre ikke kunne følge så meget med. smiley


  • #6   19. dec 2011 jamen jeg startede ud allerede i uge 5 til uge 14 med forhøjet mavesyre døgnkvalme dog uden opkastninger.... siden uge 14-15 og helt frem til nu har jeg haft bækkenløsning som forværres dag for dag og intet har hjulpet....
    jeg har døjet utroligt meget med svimmelhed under det meste af graviditeten ude at de har kunne finde nogen grund til dette.... bækkenløsningen har haft gjort at jeg har ligget ned ca siden uge 25 dog med pauser hvor jeg har ku komme lidt rundt...
    døjer meget med strålesmerter ned i benene plus en masse væske i fingre ankler og lægmuskler.
    og har de sidste 2½-3 ugers tid har jeg gået med modningsveer on/off. har endda været indlagt med det til overvågning....

    min krop er fuldstændigt udmattet på grund af al det arbejde den gør....
    og psykisk kan jeg slet ikk klare det mere.... har da verdens dejligste mand der gør hvad han kan for og hjælpe mig og han taer sig rigtig godt af vores søn... men når han kommer til mor og vil lege er jeg nødt til og sige nej fordi jeg nu kun må rejs mig for og gå på wc eller til diverse undersøgelser og jm besøg....
    har så dårlig samvittighed ove for min stakkels søn...


  • #7   19. dec 2011 mette m... jeg er udmærket godt klar over at de helst ser man går tiden ud og hvis jeg havde den mindste lille bitte følelse af og ku hode det ud på selv den mindste måde så gjorde jeg det med glæde...
    jeg lover dig jeg normalt på ingen måder er typen der er pivet... normalt står jeg gerne op og går i skole og den slags med noget som et brækket ben eller influenza og alt det pjat... men det her er bare mere end jeg kan overkomme.... og jeg sys det er morsomt at der tit er folk herinde der kun skal se på hvad reglerne er og hvad der er det rigtige og gøre....
    for hvad nu hvis det ikk er det bedste i mit tilfælde og gå tiden ud.... skal jeg køre så langt ud at det går ud over alt og alle omkring min inklusive min søn for og gå tiden ud.... så skidt sys jeg altså virkelig heller ikk det er at jeg gerne vil sættes igang i uge 38... ku forstå folk blev forarget hvis det var liie nu og her jeg ville sættes igang men det er det ikke og det ku aldrig falde mig ind og ville det...
    så prøv og sæt dig lidt i mit sted... dt her bestemt ikke en graviditet der er til gavn for nogen af os mere.... og hvis de kan hjælpe mig med og få sat den 2 uger ned ville det være en kæmpe lettelse for os alle herhjemme....


  • #8   19. dec 2011 Uanset om din graviditet er hård og det går ud over din familie.... Så synes jeg det er egoistisk at bede om igangsættelse når baby ikke er klar. Der er jo en grund til at man er gravid x-antal uger.

  • #9   19. dec 2011 Diana-- Læste lige dit sidste indlæg, men er dog stadig at det er det bedste for baby at blive derinde indtil baby selv vil ud.

  • #10   20. dec 2011 pernille.... hvis der var den mindste tvivl hos jm læger eller mig selv om at min lille prinsesse ikke ville kunn klare og blive født i uge 38 at hun var for lille eller der var noget andet... så ville jeg da heller aldrig udsætte hende for det... men min prinsesse har det helt utroligt godt og hun er stor nok og det hele og hvis dette også ser sådan ud i uge 38 så kan jeg på ingen måder forstå at det er egoitstisk af mig og tænke på min søn min mand og da også lidt på mig selv.....

  • #11   20. dec 2011 Synes ikke man kan kalde det egoisme, hvis læger osv siger god for det, er det fordi baby godt kan klare det jo, og tvivler på at nogen ville bede om igangsættelse hvis det var på bekostning af barnets sundhed.

  • #12   20. dec 2011 annette det r liie det jeg mener smiler.... det ville da aldrig falde mig ind og sæte min datter på spil...

    men jeg kan heller ikk se når nu hun har det godt hvorfor både min familie og jeg selv så skal lide 2 uger mere en nødvendigt hvis lgerne gerne vil hjælpe mig...

    så nu må vi jo se....


  • #13   20. dec 2011 Jeg synes stadig det er forkert. smiley Baby kommer når baby er klar, hvis der ikke er nogen grund andet end at det er hårdt for dig og din familie, så synes jeg det er forkert.

    Beklager, men det er nu engang min mening. smiley


  • #14   20. dec 2011 pernille det er simpelthen så snævertsynet det dr efter min mening... men ved du hvad jeg behøver ikk forsvare mig over for dig og din mening jeg ved det her vil være bedst for os alle så længe lillepigen bare er stor nok og at hun har det godt nok til det...

  • #15   20. dec 2011 Så længe at jordemoder og læger siger det er iorden - så er det da ok, de ville da ikke sige god for noget hvis der var en fare ved det.

    Diana - trøst dig med at jordemoder og læge i virkeligheden ved hvad de snakker om! Og luk ørene for alle de fordomme man får smidt i nakken her.



  • #16   20. dec 2011 charltte o

    mange tak det gør jeg også.... håber sådan at de vi sætte mig igang når vi når så langt..... der skal virkelig ske noget helt drastisk med prinsessen før at det er udelukket... for som jeg har skrevet længere oppe er hun en lille basse på allerede 2700g og hun har det så godt som man næsten kan ha det smiler....


  • #17   20. dec 2011 Nej sådan forstår jeg det heller ikke på dine indlæg, men tror man skal have prøvet noget lignende eller have forståelse for andre mennesker. Synes det 100 % lyder som du gør det bedste for dig og din familie, og min den store kom 14 dage før tid, og det klare de skam fint, der var ikke noget der manglede.
    Jeg krydser fingre for dig, og håber i for en dejlig jul trods komplikationerne smiley


  • #18   20. dec 2011 mange tak annette.....
    ønsker også dig en rigtig dejlig jul


Kommentér på:
jm besøg...

Annonce